اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مسئول جشنواره اعلام شد؛

16 مهر آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره فیلم کودک

خبرگزاری فارس: پنج هنرمند و کارشناس عهده‌دار بازبینی و داوری فیلم نامه‌های ارسالی به بیست و پنجمین دوره فیلم کودک است و 16مهر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کودک اعلام شده است.

16 مهر آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره فیلم کودک
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان همچون سال گذشته مسابقه فیلم‌نامه نویسی را نیز در بر دارد اما برخلاف دوره قبل که فیلم کوتاه را شامل می‌شد تنها به بازخوانی طرح‎های سینمایی می‎پردازد.
دبیر هیئت انتخاب و داوری بخش مسابقه فیلم‌نامه نویسی، اظهار کرد: ارایه سه نسخه از فیلم‌نامه یا طرح و سه نسخه خلاصه سه صفحه‎ای به همراه سی دی متن اثر، برای حضور در این بخش الزامی است و فیلم‌نامه نویسان می‎توانند آثار خود را به معاونت فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی و یا دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم کودک در اصفهان ارائه کنند.
وی برپایی این جشنواره را نقطه عطفی برای ساخت فیلم‎های برجسته و به کار بردن ایده‎هایی نوین دانست و افزود: از میان آثار برگزیده سال گذشته دو فیلم کودک و نوجوان تولید شد که در جشنواره بیست و پنجم به‌روی پرده می‎روند و که طور حتم این روند در ادامه نیز موجب افزایش کیفیت فیلم‌نامه‎ها می‌شود.
محمود افسریان با اشاره به اینکه پنج هنرمند و کارشناس سینمایی آثار این بخش از جشنواره فیلم کودک را داوری می‎کنند، بیان داشت: سهیلا علوی‌زاده، جابر قاسمعلی، حمید جمدر، مصطفی جمشیدی و شهرام اشرف ابیانه وظیفه انتخاب و داوری فیلم‌نامه‎های کودک و نوجوان امسال را عهده‌دار می‌شود.
وی تصریح کرد: به آثار برگزیده این بخش جوایز ویژه‎ای در جشنواره بین‌المللی فیلم‎های کودکان و نوجوانان اهدا می‌شود و همچنین بنیاد سینمایی فارابی از فیلم‌نامه‎های برگزیده حمایت می‌کنند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول