اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه میلاد امام رضا(ع)؛

جشن ازدواج 34 زوج قرآنی دشتستانی برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آستانه میلاد امام رضا(ع)، جشن ازدواج 34 زوج قرآنی دشتستانی برگزار شد.

جشن ازدواج 34 زوج قرآنی دشتستانی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان و مردم و به مناسبت دهه کرامت جشن ازدواج 34 زوج قرآنی دشتستانی در کانون قرآن روستای نظرآقا برگزار شد.
این 34 زوج در آیین جشنی با جاری شدن صیغه عقد توسط حجت‌الاسلام کشاورز بارگاهی امام جمعه سعدآباد زندگی مشترک زناشویی خود را آغاز کردند. 
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در این مراسم معنوی و زیبا با بیان سخنانی در ارتباط با ویژگی‌های اخلاقی و اجتماعی زندگانی خضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) گفت: به عروس و دامادهای خوشبخت قرآنی توصیه می‌شود که بعد از ازدواج نیز الگوی تمام‌نمای زندگی قرآنی در جامعه باشند و در ترویج سیره اهل بیت(ع) و الگوی قرآنی در زندگی تلاش کنند.
زهرا عرفان افزود: دولت توجه ویژه‌ای به گسترش فعالیت‌های قرآنی و مذهبی دارد و زوج‌های قرآنی می‌توانند نسبت به گسترش ارزش‌های والای انسانی و اسلامی پیشقدم باشند.
وی اذعان داشت: مردم این روستا همواره در فعالیت‌های قرآنی ابتکارات خوبی داشته‌اند و برگزاری جشن همزمان 34 زوج قرآنی اقدامی کم‌نظیر در سطح استان است که انتظار داریم تداوم داشته باشد.
مسئول کانون قرآن روستای نظر آقا نیز در این مراسم بیان داشت: این افراد در رشته‌های حفظ، قرائت، مربیگری و سایر فعالیت‌های قرآنی از سراسر شهرستان در این کانون فعالیت می‌کنند.
غلامعلی رحمانی افزود: برگزاری این قبیل جشن‌ها در گسترش ارزش‌های والای اسلامی نقشی مهم دارد و البته از مسئولان انتظار می‌رود همکاری مطلوبی داشته باشند.
در این مراسم که با حضور تعداد زیادی از مردم برگزار شد، برنامه‌های متنوع مذهبی و قرآنی اجرا شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول