اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

خانواده‌ها ‌موانع ازدواج‌ جوانان را برطرف کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند گفت: باید خانواده‌ها ‌ازدواج‌ها را آسان گرفته و موانع ازدواج‌ها را کم کنند.

خانواده‌ها ‌موانع ازدواج‌ جوانان را برطرف کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌‌ بالاترین خیانت‌ها را خیانت انسان‌ها به خودشان دانست و گفت: انسان‌ها باید به فرامین الهی عمل کرده و تنها گوش دادن به این فرامین فایده‌ای ندارد.
رضایی بیرجندی نماز جمعه را کانون آگاهی و بصیرت عنوان کرد و افزود: اسلام دین رشد و کمال بوده و باید انسان‌ها و ایرانیان به دین خود و اسلام افتخار کرده و باید آیات قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
وی ‌گفت: باید خانواده‌ها ‌ازدواج‌ها را آسان گرفته و موانع ازدواج‌ها را کم کنند.
امام جمعه بیرجند روز همبستگی و همدردی با کودکان فلسطینی، روز شهادت سرداران فلاحی، کلاهدوز و جهان‌آرا، روز جهانی ناشنوایان و روز جهانی دریانوردی را از مناسبت‌های این هفته دانست.
رضایی بیرجندی روز جهانی سالمندان را از مناسبت‌های دیگر این هفته دانست و افزود: سالمندان ریشه زندگی بوده و باید فرزندان قدر این سالمندان را دانسته و از تجربیات آنها استفاده کنند.
وی نیروی انتظامی را بازوی قدرتمند ولایت عنوان کرد و گفت: با حضور نیروی انتظامی در تمام صحنه‌ها و همکاری مردم امروز امنیت بالایی در جامعه اسلامی به وجود آمده است که باید شکرگذار این نعمت بزرگ بود.
رضایی بیرجندی با اشاره به اینکه باید مسئولان جوابگوی مردم در تمام زمینه‌ها باشند، تصریح کرد: دفتر امام جمعه شهر بیرجند هر روزه بعد‌ازظهر‌ها آماده پاسخگویی به سؤالات شرعی و شبهات مردم است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول