اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سپاه ناحیه قلعه‌گنج‌؛

جشن ازدواج 12 زوج در قلعه‌گنج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قلعه‌گنج گفت: به همت ناحیه سپاه قلعه‌گنج‌ جشن ازدواج آسان 12 زوج بسیجی در این شهرستان برگزار می‌شود.

جشن ازدواج 12 زوج در قلعه‌گنج برگزار می‌شود
محمود عارفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: در دهه کرامت تعداد 12 زوج جوان بسیجی با برگزاری مراسم ازدواج آسان به خانه بخت می‌روند.
وی در مورد طرح‌های حمایتی ناحیه مقاومت شهرستان قلعه‌گنج افزود‌: کارکنان ناحیه مقاومت بسیج در طرح کمک‌رسانی ‌به مردم سومالی بالغ‌ بر 70 میلیون ریال وجه نقد، بیش از یک تن برنج‌ و ده‌ها تن خرما به مردم قحطی‌زده سومالی اهدا کردند.
عارفی ‌خاطرنشان کرد: در بحث اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان و سایر مناسبت‌های سال‌ نیز این فرماندهی به 205 خانوار‌ بی‌سرپرست‌ ارزاق‌ عمومی شامل آرد، روغن‌ و برنج هدیه داده است. 
وی در مورد حمایت‌های ویژه از دانش‌آموزان بی‌بضاعت افزود: در جشن عاطفه‌ها‌ نیز ‌این نهاد دوشادوش ‌مردم ‌خون‌گرم منطقه در صحنه حضور‌ پررنگی داشت و ‌کمک‌های‌ نقدی ‌و غیر‌نقدی خود را به دانش‌آموزان‌ بی‌بضاعت زیر پوشش اهدا کردند.
عارفی بیان داشت: این نهاد در زمینه ترویج فرهنگ ازدواج آسان ‌و تشویق جوانان‌ قصد دارد، جهیزیه ابتدایی مورد نیاز یک ‌زوج‌ جوان را از محل کمک‌های خیران و مساعدت نهادها‌ و ادارات تأمین و در مراسم جشن باشکوهی با حضور تمام‌ مسئولان شهرستان، نسبت به قرائت خطبه عقد با مهریه بسیار اندک 12 زوج را به خانه بخت بفرستد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول