اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی کانون ازدواج آسان ورامین خبر داد:

برگزاری مراسم ازدواج با 250 هزار تومان

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی کانون ازدواج آسان شهرستان ورامین از برگزاری مراسم ازدواج جوانان با ۲۵۰ هزار تومان خبر داد.

برگزاری مراسم ازدواج با 250 هزار تومان
رحمت‌الله فارسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: هدف از تاسیس این کانون پیروی از سیره نبوی رسول اکرم (ص) و تشویق زوج‌های جوان به تشکیل کانون گرم خانواده و اجرای فریضه الهی، امر به معروف و نهی از منکر در جمع جوانان و زوجین است.
مدیر اجرایی کانون ازدواج آسان جوانان شهرستان ورامین گفت: کانون ازدواج آسان جوانان ورامین با دریافت مبلغ ۲۵۰ هزار تومان خدمات انجام تمام مراحل ثبت ازدواج رسمی و اجرای عقد، تالار پذیرایی در نقاط مختلف ورامین، پیشوا، قرچک و جوادآباد، کارت دعوت مراسم در طرح‌های متنوع، لباس عروس در طرح‌ها و مدل‌های روز، آرایش عروس در نقاط مختلف شهر، تزئین اتومبیل عروس، فیلمبرداری توسط آقا و بانو و پذیرایی با میوه و شیرینی برای ۱۰۰ نفر است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر مهمانان مراسم بیش از ۱۰۰ نفر باشند به ازای هر مهمان برای میوه و شیرینی و کارت دعوت مراسم مبلغ یک‌هزار تومان به مبلغ اولیه افزوده می‌شود.
فارسی عنوان کرد: از ویژگی‌های این طرح اجرای مراسم ساده و کم‌هزینه با کیفیتی عالی در بهترین تالارهای شهرستان، با هدف جلوگیری از اسراف و تبذیر و تشریفات اضافی است و اینکه برگزاری مراسم این کانون به صورت گروهی و جمعی نیست و در طول ارائه خدمات هیچگونه نام و نشانی و تبلیغی از کانون در مراسم ملاحظه نمی‌شود.
مدیر اجرایی کانون ازدواج آسان جوانان شهرستان ورامین تصریح کرد: ارزان بودن این طرح با خدمات عالی به زوج‌های جوان گوشه‌ای از ویژگی‌های این کانون است و از دیگر ویژگی‌های بارز این کانون، فعالیت در ارتباط با تهیه جهیزیه جوانان است که خانواده‌ها برای تهیه جهیزیه جوانان خود از طرف کانون به دفتر مرکزی واقع در تهران معرفی می‌شوند و با پرداخت مبلغ ۶۵۰ هزار تومان ۱۰ قلم کالای اساسی خود را از آنجا تهیه می‌کنند.
وی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت کانون مذکور در شش ماه اول سال جاری گفت: برگزاری ۱۶۰ مراسم ازدواج، ۲۰ مراسم عقد، معرفی ۳۰ زوج جوان برای تهیه جهیزیه به دفتر مرکزی تهران، هدیه شش سکه طلا به شش زوج جوان که به تأسی از حضرت زهرا (س) مهریه کمتر از ۱۴ سکه داشتند، پرداخت کمک جهیزیه به دو خانواده بی‌بضاعت، اجرای چهار مراسم ازدواج فرزندان بی‌سرپرست با معرفی موسسه خیریه حمایت از ایتام حضرت ولی‌عصر (عج)، اجرای سه مراسم رایگان برای زوج‌های بی‌بضاعت با معرفی دفتر امام جمعه ورامین، تخفیف ۴۰ درصدی به هفت زوج جوان کم درآمد از جمله فعالیت‌های کانون ازدواج آسان ورامین است.
مدیر اجرایی کانون ازدواج آسان جوانان شهرستان ورامین در پایان از آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین و خیرین و معتمدین برای تاسیس و همکاری با کانون ازدواج آسان جوانان شهرستان ورامین تقدیر و تشکر کرد.
کانون ازدواج آسان جوانان شهرستان ورامین به زوج‌هایی که به تأسی از حضرت فاطمه زهرا (س) مهریه آنها ۱۴ سکه یا کمتر از آن بوده به رسم یادبود یک سکه طلا اهدا می‌کند. 
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول