اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور جوانان خراسان رضوی خبر داد:

اجرای طرح آموزش پیش ‌از ازدواج دختران سوم متوسطه خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور جوانان خراسان رضوی از اجرای طرح اطلاع رسانی و آموزش پیش از ازدواج دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه مدارس استان خبر داد.

اجرای طرح آموزش پیش ‌از ازدواج دختران سوم متوسطه خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی برنامه جامع خانواده پایدار خراسان رضوی، سید هادی طالبیان با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، آگاه ساختن دانش‌آموزان دختر مقطع سوم متوسطه مدارس استان در راستای فواید ازدواج به هنگام، آگاهانه و آسان است.
مشاور استاندار خراسان رضوی ادامه داد: بنا بر آمار به دست آمده در سال‌های اخیر شاهد افزایش آمار طلاق در میان زنان 20 تا 24 سال بوده‌ایم که این مسئله ضرورت ارائه آموزش‌های پیش از ازدواج به دختران جوان را نشان می‌دهد.
طالبیان اظهار کرد: جامعه مخاطب این طرح 39 هزار و 608 نفر دانش‌آموز دختر پایه سوم متوسطه هستند که در قالب یک هزار و 132 گروه در 6 جلسه 2 ساعته  آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.
وی زمان اجرای این طرح را 15 مهر تا 15 آذر سال جاری عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح آموزش‌های پیش از ازدواج به 19 هزار و 733 نفر دانش آموز دختر مشهدی و 19 هزار و 875 نفر دانش آموز دختر شهرستان‌های استان، آموخته می‌شود.
طالبیان با اشاره به همکاری 732 نفر از مشاوران زن شاغل در آموزش و پرورش خراسان رضوی در اجرای این طرح، گفت: افزون بر این افراد، 15 نفر از مشاوران خارج از مجموعه آموزش و پرورش نیز ما را در اجرای این طرح یاری می‌کند.
وی افزود: سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی، اداره کل بهزیستی استان و استانداری خراسان رضوی در اجرای این طرح با یکدیگر همکاری می‌کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول