اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ازدواج‌های به هنگام و آگاهانه؛

آموزش‌های پیش از ازدواج در خراسان رضوی اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور جوانان خراسان رضوی گفت: آموزش‌های پیش از ازدواج با هدف ازدواج‌های به هنگام، آگاهانه و آسان در استان اجرایی می‌شود.

آموزش‌های پیش از ازدواج در خراسان رضوی اجرایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی برنامه جامع خانواده پایدار، سید هادی طالبیان ضمن سپاس از همکاری حداکثری اداره‌کل آموزش و پرورش استان، 18 مهرماه  را زمان آغاز طرح اطلاع رسانی و آموزش‌های پیش از ازدواج دانش آموزان دختر پایه سوم دوره متوسطه دانست و اظهار داشت: با توجه به ازدواج درصد قابل توجهی از دختران استان در بازه سنی 14 تا 19 سال، ارایه آموزش‌های پیش از ازدواج با هدف افزایش انتخاب‌های آگاهانه و ازدواج‌های به هنگام در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل امور جوانان خراسان رضوی از اجرایی شدن آموزش‌های پیش از ازدواج تمام 39 هزار نفر دختر پایه سوم مقطع متوسطه در استان خبر داد.
وی در ادامه عنوان کرد: به منظور اجرای موثر این طرح، دوره باز آموزی مشاوران مدارس دخترانه سراسر استان با حضور اساتید کشوری اجرا و طرح آموزش والدین دختران دانش آموز در این مقطع نیز با هدف آشنایی، آگاهی و ارتقای توانمندی والدین دانش آموزان بمنظور کمک، حمایت و مشارکت در تحقق ازدواج بهنگام، آگاهانه و آسان فرزندانشان به اجرا در می‌آید.
مدیرکل امور جوانان خراسان رضوی به اجرای برنامه‌های پیشگیری از طلاق در استان نیز اشاره کرد و گفت: در اغلب طرح‌های برنامه جامع خانواده پایدار تلاش شده در کنار ترغیب جامعه مخاطب به ازدواج، مباحث مربوط به تحکیم خانواده و پیشگیری از طلاق نیز مطرح شود.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول