اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی کودک؛

کودک 6ساله‌ای شیراز را اداره کرد‌

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز جهانی کودک، کودک شش ساله‌ای به صورت نمادین برای ساعتی اداره فرمانداری شهرستان شیراز را برعهده گرفت.

کودک 6ساله‌ای شیراز را اداره کرد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرماندار شهرستان شیراز بعد از ظهر امروز در آئین نمادین حضور کودک شش ساله به عنوان فرماندار شهرستان شیراز با تبریک روز جهانی کودک، اظهار داشت: کودکان سرمایه‌ اجتماعی و فردای جامعه اسلامی کشورمان هستند که می‌طلبد تمام متولیان تعلیم و تربیت و همچنین خانواده‌‌ها با یک برنامه‌ریزی اصولی زمینه بروز و ظهور استعدادهای نهفته آینده‌سازان کشور را فراهم کنند.
محمد بذرافشان ادامه داد: با تربیت صحیح و همراه با آمیزه‌های اسلامی کودکان جامعه بیش از گذشته‌ می‌توان از این سرمایه‌های الهی بهره‌مند شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز با نگاهی به شیوه تربیت کودکان در جوامع غربی خاطرنشان کرد: امروزه هنگامی که به اباحه‌گری در جوامع غرب نگاه می‌اندازیم، ریشه ناهنجاری‌ها را در عدم تعلیم و تربیت صحیح و منطقی و عدم همنوایی با آموزه‌های الهی می‌بینیم.
بذرافشان در پایان تصریح کرد: نیاز است امروز تمام افراد و دستگاه‌های متولی و تأثیرگذار بر خانواده‌ها در راستای تحقق و ایجاد خانواده‌های متعالی با مد نظر گرفتن تربیت صحیح کودکان و نوجوانان زمینه تحقق جامعه هنجارمند را فراهم کنند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول