اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان:

300 تشکل مردمی با شورای هماهنگی همکاری می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در مراسم‌های بزرگ و عمومی بیش از 300 تشکل مردمی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان همکاری می‌کنند.

300 تشکل مردمی با شورای هماهنگی همکاری می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط‌ عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، مهدی صدفی روز گذشته در جلسه هم‌اندیشی با جمعی از اساتید دانشگاهی اظهار داشت: این شورا در مراسم ملی و مذهبی که در طول سال برگزار می‌شود، نقش هماهنگ کننده و سازمان بخشی و نظارت بر مراسم عمومی را دارد.
وی افزود: این شورا برنامه‌های خود را در مجموعه فعالیت‌های قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، نمایشگاهی و رسانه‌ای مراسم و نشر و تبلیغ تعریف می‌کند و تاکنون بیش از پنج مرتبه موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده است.
صدفی تصریح کد: شورای هماهنگی تبلیغات دارای 40 عضو ثابت شامل نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و همچنین تشکل‌های غیر دولتی و مردمی است، اما تمام دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح و سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی همکاری دارند.
وی خاطرنشان کرد: در مراسم بزرگ و عمومی بیش از 300 تشکل مردمی از جمله مساجد، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئت‌های مذهبی، انجمن‌های مردمی و ... همکاری دارند.
صدفی حضور اصناف و بازاریان کرمان را در برگزاری مراسم و مناسبت‌ها بسیار مفید دانست و گفت: تاکنون نقش بسیار چشمگیری در این زمینه ایفا کرده‌اند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تأکید بر ضرورت تعمیق هرچه بیشتر محتوی و تأثیرگذاری در برنامه‌ها و مشارکت هر چه بیشتر مردم و تقویت بعد معرفتی برنامه‌ها در کنار بعد عاطفی، احساسی و ایجاد شور و نشاط بیان داشت: توجه به بعد معرفتی و محتوی برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی با همکاری علما، نخبگان و دانشگاهیان و هنرمندان میسر است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول