اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

ارتقای فعالیت‌های فرهنگی اولویت اصلی تبلیغات اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان را اولویت اصلی و رسالت این اداره کل برشمرد.

ارتقای فعالیت‌های فرهنگی اولویت اصلی تبلیغات اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه اظهارداشت: تلاش برای داشتن استانی فرهنگی یکی از وظایف اصلی ماست و در این راستا باید تمام توان، ابزار و نیروی انسانی را به کار برد.
وی شهرستان قروه را خط مقدم فعالیت‌های فرهنگی عنوان و خاطرنشان کرد: تقویت برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان از اولویت‌های کاری است.
وی به اجرای برنامه‌های مختلف در این استان در راستای ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی و دینی اشاره کرد و افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی از جمله برگزاری گفتمان‌های دینی، اجرای طرح رادیوی آینه، اجرای طرح‌های قرآنی از جمله مصباح‌الهدی، برگزاری همایش‌ها و جلسات مختلف، برگزاری جلسات ستاد شئون فرهنگی، برگزاری جلسات ستاد جمعیت بانوان فرهیخته استان و غیره اقدامات ارزنده‌ای برای گسترش فعالیت‌های یاد شده انجام داده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در سخنان خود ادامه داد: وظایف سازمان تبلیغات اسلامی وظایفی تعریف شده و مشخصی نیست و وظایفی فراسازمانی بر عهده هر یک از اعضای این دستگاه گذاشته شده است.
صفی‌یاری یادآور شد: طبق فرمایشات رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور که فرمودند هر کجا در اجرای اوامر و فرمایشات مقام معظم رهبری اهمال شد وظیفه سازمان تبلیغات است که کاستی‌های موجود را برطرف ساخته و در راستای نیل به اهداف مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تمام توان خود را به کار گیرد.
وی همچنین از زحمات دلسوزانه و خدومانه قریب به یک ساله حجت‌الاسلام دهقانی در دفتر قروه تشکر  و قدردانی کرد.
حجت‌الاسلام رضا دهقانی رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد یک ساله اداره را همراه با دغدغه‌ها و مشکلات موجود بر سر راه ارائه و نکاتی را در راستای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی شهرستان اعلام کرد.
وی یکی از بزرگترین مشکلات را کمبود نیروی انسانی و نبود بودجه برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در شهرستان عنوان کرد و گفت: امید است با همکاری بیشتر مسئولان ذیربط موانع و مشکلات بر سر راه کم و در آینده نه چندان دور برطرف شود.
حجت‌الاسلام شاه علی رستمی رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه نیز در مراسم معارفه خود ابراز امیدواری کرد با تلاش و جهد فراوان در راستای نیل به مقصود با تمام توان گام برخواهیم داشت و در راستای اجرای هر چه بهتر طرح‌ها و برنامه‌های این اداره برای رسیدن به اهداف تلاش خواهیم کرد.
در پایان نیز شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، مرکز مشاوره هادی و پرسنل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن تقدیم هدایایی از زحمات ارزنده و خدومانه حجت‌الاسلام رضا دهقانی در این اداره قدردانی کردند و توفیق روز افزون ایشان را از خداوند منان خواستار شدند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول