اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه قرآن‌پژوهی نقش مهمی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی فعالیت‌های بزرگی در عرصه‌های قرآن‌پژوهی و معارف فقهی و علوم اسلامی درکشور به ثبت رسانده‌است.

دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه قرآن‌پژوهی نقش مهمی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، سیدوحید موسویان در بازدید از ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد با اشاره به جایگاه متعالی این نمایشگاه در عرصه فعالیت‌های دینی و مذهبی که در پایتخت معنوی ایران انجام می‌شود، اظهارداشت: باید از تمام ظرفیت‌های استان و حتی شرق کشور و همین طور سازمان‌های مردم نهادی که در بسترهای اجتماعی و علوم دینی به فعالیت و ترویج و تبلیغ دین می‌پردازند استفاده کرد.
وی افزود: حضور حداکثری و توانمند در این نمایشگاه نشان‌دهنده رشد و ارتقای سطح عمومی و تخصصی جامعه است و می‌توان از آن به عنوان نقشه راهی برای برخورد با عوامل و دسیسه‌های غربی و هجوم مطالب غیر دینی دانست.
مدیرکل اجتماعی و سازمان‌ها مردم نهاد استانداری خراسان رضوی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در استان خراسان رضوی گفت: دفتر سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در سال‌های اخیر جهش بسیار خوبی در عرصه‌های اطلاع‌رسانی و ارتقای دانش عمومی و رفع بسیاری از ابهامات دینی مردم داشته است.
موسویان تصریح کرد: به روزرسانی ده‌ها پایگاه اطلاع‌رسانی و رفع شبهات دینی، فعال‌سازی هر چه بیشتر و بهتر پایگاه اطلاع‌رسانی اجتهاد که نمونه منحصر به فردی در جهان اسلام به شمار می‌رود و همچنین تهیه و انتشار کتاب‌های تخصصی فرهنگی و فلسفی برای بالا بردن آگاهی تمام مخاطبان و اقشار مختلف جامعه اعم از دانشجویان، دانش‌آموزان و فرهیختگان و سایر افرد مرتبط جامعه در این حوزه‌ها، کار بسیار بزرگی بوده است.
وی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی توانسته است در بخش‌های مختلف دینی با بهره‌مندی از نیروهای جوان و کارآمد، جهاد فرهنگی عظیمی را آغاز کند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول