اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

تبلیغات اسلامی در سفرهای رئیس جمهور مصوبه‌ نداشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در هیچکدام از ادوار سه‌گانه سازمان تبلیغات اسلامی استان هیچ مصوبه‌ای در بحث سفرها نداشته است.

تبلیغات اسلامی در سفرهای رئیس جمهور مصوبه‌ نداشت
حجت‌الاسلام احد آزادیخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی با مجموعه اقشار مذهبی از جمله هیئت‌ها، مداحان و روحانیون در ارتباط است رویکرد این سازمان بیشتر برنامه‌های فرهنگی با سمت و سوی مسائل مذهبی و فرهنگ ناب محمدی است.
وی اضافه کرد: اگر در حال حاضر در جامعه معضل یا مشکلی نیز مشاهده می‌کنیم، متأثر از دوری جامعه از فرهنگ ناب اسلامی است که با این وصف، باید به مباحث فرهنگ دینی توجه کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: اگر اعتبارات فرهنگی بیشتر به سمت رفع مشکلات فرهنگی جامعه از جمله مسجد، مسائل قرآنی، هیئت‌های مذهبی برود، بسیار مناسب است که البته همه این موارد در برنامه پنجم توسعه نیز قید شده است.
وی عنوان کرد: اگر موارد قید شده در برنامه پنجم توسعه هزینه شود طبیعتاً آثار خیلی خوبی در راستای اعتلای مباحث فرهنگی در بر خواهد داشت.
آزادیخواه در ارتباط با بحث خانه‌های عالم در استان نیز گفت: خانه‌های عالمی که قرار بود سال 90 آغاز کنیم طبق برنامه پنجم توسعه شروع شده و بخشی از اعتبارات استانی را نیز برای آن گرفته‌ایم و کار در حال حاضر روند طبیعی خودش را می‌گذراند.
وی با بیان اینکه مصوبه‌ای در دور سوم سفر هیئت دولت به همدان نداشته‌ایم، بیان کرد: در هیچکدام از ادوار سه‌گانه سفر هیئت دولت، اداره کل تبلیغات اسلامی استان هیچ مصوبه‌ای نداشته و در دور چهارم سفر هیئت دولت نیز پیش‌بینی قطعی ما بر این است که هیچ مصوبه‌ای نداشته باشیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه در سال گذشته اعتبارات فرهنگی ابلاغ شد اما اختصاص 100 درصدی آن را شاهد نبودیم، گفت: البته درصدی را که اختصاص داده شد هزینه شد و برنامه سنگینی از جمله همایش بزرگ روحانیون، همایش زیبایی‌شناسی شعر هیئت و تجلیل از پیرغلامان در سطح استان همدان به اجرا درآمد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری با توجه به مصوبه مجلس که سهم سازمان تبلیغات از اعتبارات فرهنگی 14 درصد است، فعالیت‌های فرهنگ و دینی بسیار بهتر از سال قبل خواهد بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول