اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آمل خبر داد:

پلمب 15 واحد صنفی متخلف در آمل

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آمل از پلمب 15 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

پلمب 15 واحد صنفی متخلف در آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محمدصادق پهلوان ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، از پلمب 15 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: سفره‌خانه سنتی، قهوه‌خانه، رستوران، چایخانه، ساندویچی و پیتزا ساندویچ از جمله واحدهای متخلفی بودند که با حکم قضایی درب آنها پلمب شد.
فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه عمده این پلمب‌ها در ماه مبارک رمضان صورت گرفته، تصریح کرد: در این ماه با مظاهر روزه‌خواری در شهر نیز به شدت برخورد شده است.
پهلوان اضافه کرد: در طی این مدت با 274 روزه‌خوار برخورد شد که از این بین 103 نفر سن زیر 24 سال داشتند که این امر نشان‌دهنده فعالیت بیشتر در زمینه فرهنگی است و کاهش این آمار به انجام کار فرهنگی عمده در این بخش نیاز دارد.
فرمانده انتظامی آمل با اعلام اینکه با بیش از 356 موتور سوار برخورد شد و در برخی مواقع به توقیف موتورشان انجامید، ابراز داشت: 20 واحد کشت کلانتری پاسگاه تخصصی بر فعالیت موتور سواران در طی شب نظارت دارند و با افرادی که باعث صلب آرامش مردم شده و با انجام حرکات نمایشی و صداهای گوش‌خراش برای آنها اذیت ایجاد می‌کردند برخورد شد.
وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر توسط عوامل و ماموران پرتلاش انتظامی خاطرنشان کرد: در راه مبارزه با مواد مخدر توانستیم بسیاری از عوامل توزیع و واسطه‌ها را با کشف مواد افیونی دستگیر کرده و پس از بازجویی‌های لازم روانه دستگاه قضا کنیم. 
 
* افتتاح 10 پروژه عمرانی و صنعتی در هفته دفاع مقدس
فرماندار آمل نیز گفت: برخلاف سال‌های گذشته بهره‌برداری از طرح‌های تولیدی و عمرانی را در برنامه‌های هفته دفاع مقدس گنجاندیم که در این شهرستان بیش از 10 پروژه تولیدی و صنعتی در این ایام افتتاح می‌شود.
یدالله اکبرزاده ابراز داشت: برخلاف سال‌های گذشته بهره‌برداری از پروژه‌های تولیدی و عمرانی را در برنامه‌های هفته دفاع مقدس گنجاندیم که در این شهرستان بیش از 10 پروژه تولیدی و صنعتی در این ایام افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در بخش لاریجان و شهر آمل به بهره‌برداری میرسند، تصریح کرد: همه تلاش‌های ما در خدمت به مردم مرهون رشادت‌های شهدا و ایثارگران است.
فرماندار آمل با اعلام اینکه بار دیگر بوی شهادت در کشور طنین‌انداز شد، گفت: شهادت سه پاسدار مازندرانی و دیگر شهدای مقابله با پژاک نشان از درس آموزی جوانان ما از مکتب اهل بیت، اهداف والای امام امت و شهدا دارد.
این مسئول با اشاره به حضور پرشور جوانان در مراسم‌های ملی، مذهبی و اعتقادی اضافه کرد: باید این حلقه معرفتی بیش از گذشته مستحکم‌تر شود.
وی با اعلام اینکه نگاه ما حضور مدیران فرهنگی و دینی در بدنه نظام و امورات شهرستانی است، بیان داشت: مدیران باید در همه حال پاسخگوی مردم باشند و در مقابل آنها پاسخ قانع‌کننده‌ای داشته باشند. 
اکبرزاده با تاکید اینکه مدیران کم‌کار و مسئولانی که قدرت پاسخگویی و شنیدن انتقاد ندارند در این شهر جایی ندارند، متذکر شد: خدمت به مردم اصلی‌ترین وظیفه ما است.
فرماندار آمل با بیان فرارسیدن ایام دفاع مقدس یادآور شد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا برای نسل جوان به نگاه نوین و با استفاده از ارزش‌ها، ماندگاری هشت سال دفاع مقدس بیان شود و برای کسانی که آن دوران طلایی را درک نکردند با برنامه‌ریزی مدون خاطرات بازگو شود.
وی درباره بازگشایی دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: جلسه هماهنگی را به همراه اعضای شورای تامین شهر با روسای دانشگاه‌ها خواهیم داشت که در آن سعی داریم پیرامون بسیاری از بایدها و نبایدهای جامعه حرف به میان آورده و موضوع‌های مختلفی را برای حضور دانشجویان در بین مردم مطرح کنیم.
فرماندار آمل با اعلام اینکه حدود 90 درصد دانشگاه‌های شهرستان غیرانتفاعی هستند، اذعان داشت: خوابگاه دانشجویان باید با ورود آنها ساماندهی شود و همچنین نباید به درآمد مادی دانشجویان توسط مسئولان توجه شده و در طول تحصیل آنها را به حال خود رها کنیم.
انتهای پیام/ن10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول