اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان تاکید کرد:

لزوم شرکت دانش‏آموزان در نماز جماعت مدارس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سمنان گفت: باید کلاس‏های دانش‏آموزان به گونه‏ای برنامه‏ریزی شود که همه آنها بتوانند در زمان مناسب در نماز جماعت شرکت کنند.

لزوم شرکت دانش‏آموزان در نماز جماعت مدارس
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا ظهر امروز در جلسه شورای اقامه نماز استان سمنان اظهار داشت: نماز بهترین عبادت است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: نماز مهم‏ترین و بهترین عبادات و تشکر و ارتباط با خداست.
تقوی‏نیا افزود: لذت و خوشی‏های دنیوی کوتاه، زودگذر و کسل‏کننده است و فقط با نماز است که می‏توان به خداوند نزدیک‏تر و از زندگی لذت برد.
وی گفت: باید کلاس‏های دانش‏آموزان به گونه‏ای برنامه‏ریزی شود که همه آنها بتوانند در زمان مناسب در نماز جماعت شرکت کنند.
تقوی‏نیا گفت: یکی از اسرار نماز این است که خودبینی و تکبر را در هم می‏شکند و درس تواضع در برابر خدا را به انسان می‏آموزد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان افزود: نماز آگاهانه آن است که انسان بداند چه می‏کند، چه می‏گوید و حضور قلب و توجه به خدا داشته باشد.
وی ادامه داد: خداوند توفیق و اجازه نماز و ایستادن در مقابلش را به همه کس نمی‏دهد بنابراین باید دعا کنیم که این توفیق نصیب ما بشود تا کلید بهشت را تصاحب کنیم.
به گزارش فارس؛ سرپرست کانون فرهنگی تبلیغی سرخه نیز گفت: تکریم و کرامت بالاترین درجه معنوی انسان است.
حجت‏الاسلام صادق بخشی در نشستی بدین منظور در محل کانون فرهنگی تبلیغی سرخه افزود: لازمه تکریم و کرامت چهار صفت ایمان، عرفان، اخلاق و عمل است.
وی داشتن اعتقادی راسخ در علم به خدا و قیامت را امری ضروری خواند و اظهار داشت: لازمه ایمان به خدا معرفت و شناخت و رسیدن  به مدارج عالی است.
بخشی از دهه کرامت به عنوان دهه ارزش‎ها یاد کرد و افزود: کانون فرهنگی تبلیغی سرخه برای این ایام برنامه‏های مختلفی را دارد.
سرپرست کانون فرهنگی تبلیغی سرخه در بخش دیگری با اعلام برنامه‏های دهه کرامت این کانون گفت: مراسم جشن میلاد در مساجد مزین به نام امام رضا (ع) در دو نقطه شهر برگزار می‏شود.
وی تصریح کرد: همچنین مسابقه فرهنگی با عنوان «خوشید آل محمد (ص)» همراه با اهدای جوائز از قبیل کارت هدیه و سکه طلا به 14 نفر از شرکت‏کنندگان  به مناسبت این دهه برگزار می‏شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول