اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی بیارجمند خبر داد:

بررسی اقامه نماز جماعت در مدارس بیارجمند

خبرگزاری فارس: مسئول کانون فرهنگی تبلیغی بیارجمند از برگزاری نشستی به منظور بررسی چگونگی اقامه نماز جماعت در مدارس این بخش خبر داد.

بررسی اقامه نماز جماعت در مدارس بیارجمند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند، حجت‏الاسلام اسماعیل عباس‏نژاد ظهر امروز در نشستی که در کانون فرهنگی تبلیغی بیارجمند با حضور اعضا برگزار شد، اظهار داشت: باید از روحانیون بومی در برنامه اقامه نماز جماعت مدارس استفاده شود.
عباس‏نژاد گفت: به فرموده امام صادق (ع) هر کس نماز را بی‏اهمیت بشمارد، از شفاعت ائمه (ع) برخوردار نمی‏شود.
وی ضمن تاکید بر بهتر برگزار شدن اقامه نماز جماعت در مدارس افزود: لزوم همکاری مسئولان و کادر آموزشی مدارس با روحانیون و رصد کردن عملکرد ائمه جماعات توسط کانون فرهنگی تبلیغی بیارجمند بسیار ضروری است.
مسئول کانون فرهنگی تبلیغی بیارجمند ادامه داد: حضور فعال و چشمگیر روحانیون از روز بازگشایی در مدارس الزامی است و موجب انس دانش‏آموزان با فرهنگ اقامه نماز جماعت خواهد شد.
عباس‏نژاد خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات دوره‌ای روحانیون با مدیران مدارس و نیز حضور ائمه جماعات در جلسات انجمن اولیا و مربیان موجب برگزاری بهتر اقامه نماز در مدارس می‌شود.
در این جلسه مقرر شد تا در دبیرستان شبانه‏روزی دخترانه فجر و دبیرستان شبانه‏روزی پسرانه رازی نماز جماعت ظهر، عصر و مغرب و عشا برگزار شود.
انتهای پیام،/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول