اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سربیشه:

مدارس سربیشه کمبود امام جماعت دارند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سربیشه گفت: اقامه نماز جماعت در مدارس ضروری بوده و باید در اولویت کارها قرار گیرد و در این راستا کمبود امام جماعت محسوس است.

مدارس سربیشه کمبود امام جماعت دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا مقیمی صبح امروز در نخستین همایش مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی و تربیتی سربیشه اظهار داشت: امروز بزرگترین دغدغه مقام معظم رهبری تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.این مهم تنها با همت عالی و تلاش مضاعف مربیان و معلمان میسر می‌شود.
مقیمی اقامه نماز جماعت در مدارس را بسیار ضروری دانست و بر رعایت آن تأکید کرد و گفت: باید سیره و روش رهبری در برنامه‌ریزی، دلسوزی و نظم فصل‌الخطاب همه ما به ویژه مدیران باشد.باید با تنظیم برنامه سالانه، ‌ماهانه و هفتگی به انجام این وظیفه و رسالت خطیر بپردازیم.
ویمدیر آموزش و پرورش شهرستان سربیشه با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی و تشویق افراد کوشنده گفت: در سال تحصیلی پیش رو عملکرد ماهانه مدیران مدارس بر اساس فرم‌های تنظیم شده ‌انجام و نقاط قوت و ضعف به مدیران اعلام می‌شود.
مقیمی ‌خط و مشی‌های آموزشی، اداری و مسائل مربوط به پروژه مهر را تبیین و مدیران را به تنظیم برنامه سالانه و تقویم اجرایی توصیه کرد.
وی با اشاره به ضرورت تاکید بر خدمات‌رسانی به جامعه دانش‌‌آموزی روستایی اظهار داشت: کار ثبت‌نام و اسکان دانش‌آموزان روستایی سربیشه در 15 مدرسه شبانه‌روزی به انجام رسیده و امکانات و تجهیزات آموزشی و رفاهی نیز برای آنها فراهم شده است.
مدیر آموزش و پرورش سربیشه از تحصیل 7 هزار و 200 دانش‌آموز در سطح این شهرستان خبر داد.
مقیمی تعداد مدارس راهنمایی را 22 واحد و آمار دانش‌آموزان مقطع راهنمایی شهرستان را یک‌هزار و 730 نفر عنوان کرد.
نخستین همایش مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی و تربیتی سربیشه در حالی برگزار شد که تعدادی از کارشناسان و مسئولان دوایر آموزش و پرورش سربیشه تودیع و معارفه شدند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول