اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان خبر داد:

برگزاری نماز جماعت در 80 درصد مدارس ناحیه 2 زنجان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت:‌ در سال تحصیلی جدید 80 درصد مدارس ناحیه 2 زنجان نماز جماعت را برگزار می‌کنند.

برگزاری نماز جماعت در 80 درصد مدارس ناحیه 2 زنجان
هادی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برگزاری نماز جماعت در مدارس موجب شکوفایی بیشتر حس معنوی و هدایت دانش‌آموزان در مسیر الهی می‌شود.
معاون آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش در فصل تابستان تصریح کرد: 11هزار و 700 دانش آموز در پایگاه‌های تابستانی ناحیه 2 زنجان جذب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی شده بودند.
وی با بیان اینکه در مسابقات کشوری فرهنگی و هنری 36 دانش آموز ناحیه 2 زنجان مقام‌های برتر کشوری را کسب کردند، خاطرنشان کرد:‌ دانش‌آموزان زنجانی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری استقبال خوبی داشته‌اند.
 موسوی با اشاره به اینکه در طول تابستان سال جاری 57 پایگاه تابستانی در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی فعالیت داشته است، ادامه داد:‌ برگزاری و تشکیل کلاس‌های تابستانی برای دانش‌آموزان به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت آنها یکی از اهداف آموزش و پرورش محسوب می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه 21 دانش آموز دختر در نیمه نخست سال جاری مقام‌های کشوری را در رشته‌های فرهنگی و هنری کسب کرده‌اند، تصریح کرد: 15 دانش آموز پسر نیز در این رشته‌ها و در سطح کشوری مقام‌های برتر را کسب کرده‌اند.
معاون آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به برگزیده شدن یکی از دانش‌آموزان دختر مدارس ناحیه 2 زنجان در رشته قایقرانی و عضویت وی در تیم ملی قایقرانی کشور تاکید کرد: یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های دانش‌آموزان حضور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است.
وی ادامه داد: حضور سه نفر از دانش آموزان دختر مدارس ناحیه 2 زنجان در مسابقات فوتسال در کشور سنگاپور نیز پشتکار و انگیزه دانش‌آموزان را در رسیدن به اهداف بزرگ نشان می‌دهد.
موسوی با تاکید بر کسب مقام دوم تیم دانش‌آموزی سنگ‌نوردی در سال جاری در سطح کشوری خاطر نشان کرد: تیم‌های ورزشی مدارس ناحیه 2 زنجان فعالیت عملکرد خوبی را ارائه کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در سطح استان نیز دانش‌آموزان ناحیه 2 در رشته‌های ورزشی مقام‌های زیادی را در نیمه نخست سال جاری کسب کرده‌اند، گفت: 245 مدال طلا توسط دانش‌آموزان ناحیه 2 در سال تحصیلی گذشته کسب شده است.
معاون آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با تاکید بر اینکه دانش آموزان ناحیه 2 در سال تحصیلی گذشته 130 مدال نقره و 96 مدال برنز در سطح استانی و در رشته‌های ورزشی کسب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: فعالیت دانش‌آموزان مدارس ناحیه 2 در حوزه‌های مختلف هنری، فرهنگی و ورزشی قابل تحسین است.
انتهای پیام،/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول