اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تنگستان خواستار شد؛

حضور روحانی در نماز جماعت ادارات

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار تنگستان گفت: بیش از 50 روحانی در سطح شهرستان تنگستان برای ترویج و تبلیغ امور دینی فعالیت می‌کنند که ضروری است در برگزاری فریضه نماز جماعت در ادارات برای ترویج معارف اسلامی از روحانیت معزز دعوت شود.

حضور روحانی در نماز جماعت ادارات
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، اسماعیل کاظمی ظهر امروز در نشست ستاد اقامه نماز شهرستان تنگستان بر التزام کارکنان به نماز اول وقت در ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: ادای فریضه نماز اول وقت در محیط‌های اداری، سبب تقویت روح ایمان و تقوا در کارکنان می‌شود.
وی افزود: مجموعه‌ای که در آن ایمان نقش محوری را ایفا می‌کند، بی شک در پیگیری و پیشبرد امور مردم از تعهد و جدیت بیشتری برخوردار است.
کاظمی اضافه کرد: فردی که با وقت شناسی در پیشگاه خالق متعال حاضر می‌شود و نماز را به جای می‌آورد، سایر امور اداری و زندگی خود را نیز به موقع انجام می‌دهد و در عمل و اجرای برنامه‌هایش موفق‏تر است.
وی در ارتباط با مکان اقامه نماز جماعت در ادارات نیز بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، فضای مطلوب و مناسبی را برای برگزاری نماز جماعت در محیط اداری خود فراهم کنند.
معاون فرماندار تنگستان همچنین عنوان داشت: بیش از 50 روحانی در سطح شهرستان تنگستان برای ترویج و تبلیغ امور دینی فعالیت می‌کنند که ضروری است در برگزاری فریضه نماز جماعت در ادارات برای ترویج معارف اسلامی از روحانیت معزز دعوت شود.
وی ادامه داد: در این زمینه سازمان تبلیغات اسلامی تنگستان با پیگیری و هماهنگی لازم نسبت به دعوت روحانیون برای حضور در برگزاری اقامه نماز جماعت در ادارات شهرستان در اسرع وقت اقدام کند.
کاظمی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان تابلوی ستاد اقامه نماز را بر سردر ادارات مربوطه نصب کنند.
وی همچنین در پایان از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا از احادیث مرتبط با موضوع نماز در سربرگ مکاتبات اداری خود استفاده کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول