اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی خراسان رضوی:

بزرگترین نماز جماعت دانش‌آموزان دختر برگزار میشود‌

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی خراسان رضوی گفت: باشکوه‌ترین و بزرگترین نماز جماعت دختران دانش‌آموز مشهد با عنوان قنوت یاس در مقطع راهنمایی و متوسطه همزمان با ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود.

بزرگترین نماز جماعت دانش‌آموزان دختر برگزار میشود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمد ابراهیم محمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نماز جماعت 20 هزار نفری دانش‌آموزان دختر مشهدی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز ملی دختر و همزمان با دهه‌ی کرامت در جوار بارگاه منور رضوی در صحن جامع رضوی به امامت حضرت آیت‌الله علم الهدی امام جمعه مشهد با حضور مسئولان و معاونت‌های اداره‌کل آموزش و پرورش استان و مسئولان کشوری برگزار می‌شود.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی استان خراسان رضوی، گفت: دانش‌آموزان دختر که در این نماز شرکت می‌کنند از مقطع راهنمایی و متوسطه هستند و برپایی این نماز در هفته‌ اول سال جدید تحصیلی و همزمان با هفته دفاع مقدس و در دهه‌ی کرامت به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نماز و گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و پاسداشت خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.
وی خاطرنشان کرد: نماز جماعت 20 هزار نفری دانش‌آموزان مشهدی به نمایندگی از دانش‌آموزان دختر کشور با عنوان قنوت یاس با نیت تقرب به ذات اقدس الهی اقامه می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول