اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فرماندار ملایر:

اطلاعات سرشماری نفوس و مسکن ‌کاملا محرمانه است

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر با بیان اینکه 378 نفر در رده‌های اجرایی و ستادی کار سرشماری را در ملایر انجام می‌دهند، گفت: این اطلاعات به صورت محرمانه است‌.

اطلاعات سرشماری نفوس و مسکن ‌کاملا محرمانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در مراسم آغاز کلاس‌های آموزشی سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در جمع فراگیران سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت: در مجموع 378 نفر در رده‌های مختلف اجرایی و ستادی مسؤلیت سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان ملایر را بر عهده دارند.
وی به اهمیت سرشماری در کشور اشاره کرد و افزود: لازمه هر کار و فعالیتی در کشور وجود برنامه‌ریزی و اطلاعات دقیق و منظم است و برای توسعه آینده کشور در برنامه‌ریزی‌ها در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بسیار تأثیرگذار است.
فرماندار شهرستان ملایر تصریح کرد: سرشماری یک کار عام و عمومی است که در شهرستان‌ها به عهده فرماندار بوده و همه دستگاه‌ها و مجموعه خانواده‌ها در آن سهیم هستند و باید مشارکت لازم را در آن داشته باشند.
وی بر حسن برخورد مأموران، تسلط و تبحر بر تدوین، حضور منظم در کلاس‌های آموزشی، رعایت شئونات اسلامی تأکید کرد و بیان داشت: شما به عنوان مجریان کار باید این اطمینان را بین مردم و خانواده‌ها ایجاد کنید چرا که این اطلاعات به صورت محرمانه است و بدون اذن مراجع ذی‌ربط در هیچ جایی قابل بهره‌برداری نیست.
خیریانپور شناخت ویژگی‌ها، برنامه‌ریزی در همه زمینه‌ها، کنترل، ارزیابی خدمات و فعالیت ملی و منطقه‌ای را از نتایج کار مأموران سرشماری برشمرد و افزود: ملاک تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریز‌های لازم برای روستاها بخش‌ها و استان‌های کشور بر‌اساس آمار و اطلاعات دقیق و منظم است.
وی ادامه داد: معاون فنی سرشماری نفوس و مسکن در ملایر به شدت حضور مأموران را در کلاس‌های آموزشی نظارت می‌کنند و دستگاه‌های شهرستان نیز موظف هستند همکاری لازم را با مأموران سرشماری داشته باشند.
معاون فنی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در ملایر نیز گفت: حدود 219 حوزه شامل 90 حوزه روستایی و 129 حوزه شهری درگیر طرح سرشماری نفوس و مسکن هستند.
محمدحسین غلامی اظهار داشت: کلاس‌های آموزشی نفوس و مسکن از 16 مهر ماه آغاز و تا 28 مهر سال جاری ادامه دارد که سرشماری رسمی نیز از دوم آبان ماه به مدت 20 روز همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: 12 نفر به عنوان مدرس و 700 نفر به عنوان داوطلب اجرای سرشماری ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 350 نفر انتخاب و 10 درصد نیز به عنوان ذخیره گزینش می‌شوند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول