اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی؛

آزمون کتبی سرشماری نفوس و مسکن برگزار شد

خبرگزاری فارس: آزمون کتبی مرحله دوم آموزش سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 خراسان رضوی با حضور 350 نفر شرکت‌کننده در این دوره آموزشی برگزار شد.

آزمون کتبی سرشماری نفوس و مسکن برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، اصغر منجمی، مدیر آموزش مرحله دوم سرشماری تعداد سوالات این آزمون را 75 سوال و زمان پاسخگویی داوطلبان را 90 دقیقه عنوان کرد و اظهار داشت: به قبول شوندگان این آزمون گواهی گذراندن این دوره اعطا می‌شود.
وی امکان حضور در مرحله سوم آموزش‌های سرشماری در شهرستان‌های خراسان رضوی به عنوان مدرس و استفاده از تسهیلات ویژه برای کارمندان دولت را از مزایای این گواهی‌نامه ذکر و افزود: این دوره آموزشی 60 ساعته که طی 13 روز برگزار شده است با برگزاری آزمون مذکور به اتمام می‌رسد.
وی تصریح کرد: تمام 350 نفر شرکت‌کننده در این آزمون کتبی در آزمون عملی این دوره که در تاریخ پنجم مهر ماه سال جاری برگزار شد شرکت و آن را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
منجمی ادامه داد: در طی دوره دوم آموزش فنون سرشماری نفوس و مسکن سال 90 برنامه‌های جنبی ورزشی و فرهنگی نیز تدارک دیده شده بود.
مدیر آموزش مرحله دوم سرشماری خراسان رضوی با بیان اینکه تنها منبع برای طرح سوالات آزمون کتبی امروز صرفا مطالب تدریس شده در کلاس‌های آموزشی این مرکز بوده است، افزود: تعداد مدرسان اعزامی به هر شهرستان خراسان رضوی برای آموزش دادن به فراگیران مرحله سوم متناسب با جمعیت آن شهرستان است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول