اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر ستاد سرشماری نفوس و مسکن خبر داد:

فعالیت 9 هزار نفر در سرشماری نفوس و مسکن

خبرگزاری فارس: ناظر ستاد سرشماری نفوس و مسکن گفت: 9 هزار نفر در سطح کشور برای هرچه بهتر شدن طرح سرشماری نفوس و مسکن بکار گرفته شده‌اند.

فعالیت 9 هزار نفر در سرشماری نفوس و مسکن
جهانگیر علیدوست امروز در حاشیه کارگاه آموزشی سرشماری نفوس و مسکن سیستان و بلوچستان به خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: هفتمین مرحله سرشماری نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور از دوم آبان ماه امسال به مدت 20 روز در سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.
وی افزود: بدون داشتن آمار دقیق، امکان برنامه‌ریزی صحیح وجود ندارد.
ناظر ستاد سرشماری نفوس و مسکن کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه تمام تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های سطح استان و کشور بر اساس آمار و ارقام صحیح انجام می‌شود، دقت در ارائه آمار درست توسط خانوارها از مهم‌ترین موارد است.
علیدوست تصریح کرد: سیستان و بلوچستان از سال‌های بسیار دور شاید با مشکلاتی در برنامه‌ریزی مواجه بوده، ولی قطعاً با برنامه‌ریزی درست و صحیح و آمار و ارقام دقیق در سطح استان، در آینده کارهایی با موفقیت و اطمینان انجام می‌شود. 
وی ادامه داد: هم اکنون در مرحله دوم طرح سرشماری نفوس و مسکن قرار داریم و اساتید و فراگیران مرحله دوم در حال یادگیری آموزش‌های لازم در این زمینه هستند.
ناظر ستاد سرشماری نفوس و مسکن کشور اضافه کرد: در صورت انجام موفق این دوره آموزشی، مرحله سوم آموزش فراگیران آمار نیز انجام می‌شود.
علیدوست متذکر شد: آمارگیران در مدت 20 روز، طرح سرشماری و جمع‌آوری اطلاعات را انجام می‌دهند.
این مسئول اذعان داشت: این مدت زمان با توجه به تجارب مراحل گذشته، کافی است.
ناظر ستاد سرشماری نفوس و مسکن کشور، جمع‌آوری آمار جمعیت خانوار، محل و موقعیت سکونت را از مهم‌ترین اطلاعات خانوارها عنوان کرد.
علیدوست از مردم خواست تا همکاری لازم را با آمارگیران داشته باشند، زیرا این اطلاعات صرفاً در راستای برنامه‌ریزی دقیق در سیستان و بلوچستان است تا با وضعیت بهتر ارائه خدمات دهند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول