اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته نیروی انتظامی؛

زنگ انضباط اجتماعی در مدارس بشرویه به صدا درآمد

خبرگزاری فارس:همزمان با هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با حضور مسئولان شهرستانی و دانش آموزان زنگ انضباط اجتماعی در مدرسه 17 شهریور بشرویه نواخته شد.

زنگ انضباط اجتماعی در مدارس بشرویه به صدا درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، در این مراسم که صبح امروز همزمان با هفته نیروی انتظامی برگزار شد فرماندار، امام جمعه، فرماندهی انتظامی شهرستان و تنی چند از مسئولان شهرستان حضور داشتند.
امام جمعه بشرویه در این مراسم با اشاره به اهمیت امنیت و آرامش در جامعه گفت: این نعمت برای کسانی قابل درک است که طعم ناامنی  را درک کرده‌اند و سایه وحشت و اضطراب روی سر زندگی و خانواده آنها مستولی بوده است که این معنا در عراق و افغانستان به خوبی دیده می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس‌الدین با تبریک هفته نیروی انتظامی به جان بر کفان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بشرویه گفت: حفظ امنیت و حراست از جامعه مسئولیت سنگینی است که یک فعالیت شبانه‌روزی را می‌طلبد و شما عزیزان در نیروی انتظامی این مسئولیت را به انجام می‌رسانید.
وی در ادامه با اشاره به وظیفه دانش‌آموزان در قدر‌دانی از این نعمت الهی گفت: کمک و همراهی جامعه، مردم، جوانان و نوجوانان با نیرو‌ها تامین کننده امنیت و شناسایی و معرفی بزهکاران و عوامل ناهنجاری‌های اجتماعی نقش مهمی در بهبود فعالیت امنیتی شهر و کشور دارد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بشرویه نیز در این مراسم با تقدیر و تشکر از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در همراهی با نیروی انتظامی شهرستان گفت: ما دست تمامی کسانی را که می‌توانند در برقراری و حفظ ثبات و امنیت شهر کمکی داشته باشند می‌فشاریم.
عباس کامران‌نژاد ادامه داد: دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان همواره به روی دانش‌آموزان برای مشاوره و راهنمایی باز است.
وی به حضور بیش از 60 همیار پلیس در بشرویه خبر داد و افزود: همایش همیاران پلیس شهرستان نیز در این هفته برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول