اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

عملکرد نیروی انتظامی زیر ذره‌بین است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کازرون گفت: امروز عملکرد نیروهای انتظامی زیر ذره بین دوست و دشمن است.

عملکرد نیروی انتظامی زیر ذره‌بین است
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون با اشاره به هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه اگر امنیت وجود داشته باشد، مسائل دیگر خود را نشان می‌دهند، اظهار داشت: شادابی جامعه به امنیت برمی‌گردد از این رو نیروی انتظامی یکی از عوامل اصلی نشاط اجتماعی است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت در مورد امنیت گفت: اگر کسی برای امنیت و حفظ آن تلاش کند، کارش مجاهدت فی‌سبیل‌الله است.
خطیب جمعه کازرون با بیان اینکه نیروی انتظامی باید به لحاظ امنیت منظم‌ترین و از نظر اقتدار مقتدرترین باشد، تصریح کرد: این نیرو باید با مجرمان با اقتدار برخورد اما با مردم رفتار رئوفانه داشته باشد و با رحمت عمل کند.
خرسند با برشمردن وظایف متعدد نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: از مرزبانی گرفته تا برقراری نظم و امنیت و مبارزه با قاچاق و مواد مخدر و امور مربوط به راهنمایی و رانندگی همگی از وظایف مهم و خطیر این نیرو است.
امام جمعه کازرون با تاکید بر نظارت نیروی انتظامی بر اماکن عمومی بیان کرد: امروز عملکرد این نیرو زیر ذره بین دوست و دشمن قرار گرفته و باید از اینکه توفیق خدمات ارزنده و بسیاری را دارد قدردان و شکرگذار باشد.
وی با تاکید بر همکاری مردم و مسئولان با نیروهای انتظامی ابراز داشت: این نیرو تعامل با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کازرون همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک میلاد مسعود حضرت ثامن‌الائمه امام رضا (ع) بیان داشت: باید همان‌گونه که در عزاداری‌ها نماد خوبی داریم، در جشن‌ها و اعیاد و مناسبت‌های شادی اهل‌بیت (ع) نیز پررنگ و نماد بالایی را داشته باشیم.
خرسند ادامه داد: مردم، اصناف، ادارات، ارگان‌ها، شهرداری و مجامع امور صنفی باید در مناسبت بزرگ میلاد حضرت امام رضا (ع) پر شور و نشاط و پر رنگ نمایان شوند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول