اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تکاب:

امنیت امروز مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تکاب گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون تلاش‌ها و فداکاری‌های نیروی انتظامی است.

امنیت امروز مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالله محمدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران تکاب با دعوت مردم به تقوای الهی و ایمان به خدا اظهار داشت: نظم و امنیت به عنوان مهم‌ترین نیاز زندگی اجتماعی است و نیروی انتظامی در این امر نقشی مهم و اساسی برعهده دارد و موظف است در راستای برقراری حفظ نظم و امنیت از همه توان و قوای خود استفاده کند.
وی افزود: این امر زمانی محقق می‌شود که مشارکت و مسئولیت‌پذیری جدی مردم را به دنبال داشته باشد و بتواند اعتماد عمومی را جلب و زمینه مشارکت مردم در تامین امنیت و نظم در جامعه را فراهم کند.
محمدی با اشاره به فرارسیدن هفته حج گفت: حج نیز یکی از برنامه‌های مهم و ارزشمند دین مبین اسلام است و بر هر فردی که استطاعت داشته باشد واجب است حج خانه خدا را به جا آورد از این رو امام صادق(ع) درباره اهمیت حج در جامعه اسلامی می‌فرماید؛ تا زمانی که کعبه استوار و پابرجا باشد، دین پا برجا و افراشته است.
وی مهمترین رسالت این هفته را آماده کردن فضای معنوی جامعه دانست و تصریح کرد: نهادها و سازمان‌های فرهنگی و مرتبط با این سفر معنوی باید بکوشند تا زائران خانه خدا را با این فضای معنوی آشنا کرده و بر دانش و معرفت آنها نسبت به این سفر الهی بیفزایند.
محمدی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند باید در زمینه تولید علم و نوآوری سرمایه‌گذاری کرد چرا که همین تولید علم سبب پیشرفت روزافزون کشور شده و قدرت علمی کشور نیز افزایش می‌یابد.
خطیب جمعه تکاب با تاکید بر مدیریت صحیح خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذارى‌های علمی باید به طور صحیح مدیریت شود تا روزبه‌روز شاهد رشد و توسعه علمی در کشور باشیم و این علم را صادر کنیم درغیر این صورت منابع مالی و سرمایه بدون مدیریت صحیح به جایی نمی‌رسد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول