اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کاشان:

شاخصه نیروی انتظامی ‌دفاع از ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کاشان گفت: شاخصه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و تفاوت برجسته آن با نیروهای انتظامی سایر کشورها دفاع از ارزش‌ها و حفاظت از امینت دینی مردم است.

شاخصه نیروی انتظامی ‌دفاع از ارزش‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام علی احتشام  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته نیروی انتظامی به همه سبزجامگان مدافع نظم و امنیت جامعه اظهار کرد: کنترل گذرنامه، صدور گواهینامه، حفاظت از جامعه در مقابل پرخاشگری‌ها و جنایت‌ها، مبازره با مواد مخدر و برخورد با مجرمان اقداماتی هستند که نیروهای انتظامی در سایر کشورها نیز آنها را انجام می‌دهند و لزوما مختص به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیست و باید حد تفاوت و تمایز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با نظام‌های دیگر مشخص شود.
وی با بیان اینکه آن چیزی که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی باید آن را انجام دهد فراتر از کارهای متداول انتظامی در سایر کشورهاست، خاطرنشان کرد: آن چیزی که مردم باید از یک نیروی انتظامی نظام جمهوری اسلامی ببینند حفاظت از امنیت دینی مردم است و صیانت از ارزش‌هایی است که دغدغه امام روح‌الله و مقام معظم رهبری بوده و هست.
امام جمعه موقت کاشان با ذکر نمونه‌ای از هنجارشکنی دینی در دارالمؤمنین کاشان از نیروی انتظامی خواست تا با به کارگیری افراد انگیزه‌دار که دارای اخلاقی نیکو و قاطعیتی لازم هستند در جهت مبارزه با بی‌اخلاقی‌های اجتماعی و دینی گام‌های بلندتری بردارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به کنفرانس دفاع از انتفاضه مردم فلسطین نیز پرداخت و گفت: وقتی رئیس دفتر سیاسی حزب حماس در پاسخ به سؤالی که نظرش را در مورد تئوری از نهر تا بحر نه یک وجب کمتر می‌پرسد می‌گوید که سیاست رهبر انقلاب همان سیاستی است که ما به دنبال آن هستیم و می‌خواهیم همچنان تحت حمایت او حرکت کنیم تا زمانی که تمام فلسطین را آزاد کنیم باید به خود ببالیم و از آنکه در چنین نظامی با چنین رهبری زندگی می‌کنیم خدای متعال را شاکر باشیم.
احتشام سپس به نمونه دیگری از عزت نظام و ملت ایران در میان افکار عمومی جهان اشاره کرد و افزود: هنگامی که از سردبیر یک مجله روسی در همایش بیداری اسلامی سؤال می‌شود دلیل حضورش در ایران را جویا می‌شوند و او از اعتقاداتش و علاقه‌مندی گذشته‌اش به آرمان‌های شوروی سوسیالیستی می‌گوید و سپس از نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظامی که محقق‌کننده عدالت زمینی با پیوند زدن زمین به آسمان است سخن می‌راند و به ترس غرب از نفوذ در دل‌های مسلمین و آزادگان جهان اشاره می‌کند و به شگفت‌زدگی‌اش از عمق بینش سیاسی رهبری ایران اذعان می‌کند باید به این نظام و رهبری مباهات کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول