اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

نیروی انتظامی با مظاهر بی‌عفتی با صلابت برخورد کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: نیروی انتظامی باید با مظاهر فساد و بی‌عفتی با صلابت برخورد کند.

نیروی انتظامی با مظاهر بی‌عفتی با صلابت برخورد کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با توصیه خود و نمازگزاران به تقوا و پرهیزگاری اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین مسایل در اسلام است و همواره باید تقوا داشته باشیم و از گناهان دوری کنیم.
وی با تبریک ولادت امام رضا(ع) افزود: زیارت امام رضا(ع) از راه دور از مستحبات است و می‌توانیم از هر مکانی این امام عظیم‌الشان را زیارت کنیم.
امام جمعه کنگان در ادامه با اشاره به اختلاس اخیر خاطرنشان کرد: این فساد مالی در واقع نتیجه عملکرد مسئولان است و با تدابیر بهتر می‌توانیم از این قبیل حوادث جلوگیری کنیم.
محمودی  با اشاره به صدور فرمان ۸ ماده‌ای مقام معظم رهبری حدود ۱۰ سال پیش ادامه داد: اگر همان زمان تحلیلگران اقتصادی راه نفوذ مفاسد را بررسی و محل‌های ضربه‌پذیری را مشخص می‌کردند امروز نظام با مشکلی در این حجم روبرو نمی‌شد.
وی در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان تصریح کرد: گسترش پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی موجبات پیشرفت کشور را فراهم می‌کند.
امام جمعه کنگان یادآور شد: مسئولان کنگان باید نسبت به شناخت نخبگان این شهرستان اقدام کنند تا شاهد پیشرفت بیشتر باشیم.
محمودی عنوان داشت: روز 16 مهر روز جهانی کودک است و باید نسبت به تربیت صحیح کودکان عملکرد بهتری از خود نشان دهیم.
وی یادآور شد: کودکان اگر در مدرسه و خانه مورد تربیت صحیح قرار گیرند و با تربیت دینی پرورش داده شوند، آینده بهتر و ارزشمندتری خواهند داشت.
امام جمعه کنگان بیان داشت: کودک تا هفت سالگی آقا و سید است، در هفت سال دوم باید فرمان ببرد و در هفت سال سوم به عنوان وزیر و مشاور والدین است.
محمودی همچنین به روز نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی باید با مظاهر فساد و بی‌عفتی با صلابت برخورد کند و سایر مسئولان نیز باید همکاری و مساعدت کنند.
وی با اشاره به تظاهرات مردم آمریکا اذعان داشت: در هفته‌های گذشته شاهد تظاهرات عظیم مردم آمریکا تحت عنوان قیام وال‌استریت هستیم و آمریکا نیز به زودی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول