اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

امنیت جامعه مدیون تلاش نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: امنیت موجود در جامعه را مدیون تلاش‌های نیروی انتظامی هستیم.

امنیت جامعه مدیون تلاش نیروی انتظامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌اسلام محمد آقا محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار داشت: امنیت نعمت بزرگی است که در سایه تلاش و زحمات نیروی انتظامی در جامعه برقرار می‌شود و مردم باید قدردان حافظان امنیت خود باشند.
وی تصریح کرد: امن نگه داشتن جامعه از آسیب‌ها و مشکلات، خدمت بسیار بزرگی است و امنیت و آسایش امروز جامعه اسلامی را مدیون تلاش‌ها و هوشیاری‌های پلیس هستیم. 
این مسئول همچنین ماموران نیروی انتظامی را ضابطان دادگستری خواند و گفت: تحقیقات، پی‌گیری و اجرای احکام قوه قضاییه نیز توسط نیروی انتظامی انجام می‌گیرد که این امر نیز در راستای برقراری امنیت و آسایش در جامعه است.
امام جمعه موقت ارومیه همچنین با توجه به فرا رسیدن ایام حج تمتع از زائران خواست، شان سفیری جمهوری اسلامی را در این سفر معنوی حفظ کنند.
وی گفت: باید فرصت‌ها را در این سفر پربرکت و معنوی برای برپا داشتن نماز، تلاوت کلام وحی و دعا عنیمت شمرد و وقت گرانبهای عبادت در جوار مسجدالحرام و مسجدالنبی را در بازار صرف نکرد.
وی با اشاره به آغاز دهه کرامت نیز به تشریح ابعاد زندگی امام هشتم شیعیان جهان پرداخت و افزود: مردم ایران به میزبانی امام رضا (ع) افتخار می‌کنند.
وی از مردم خواست با برپا داشتن جشن‌های میلاد ائمه معصومین (ع) به خصوص امام رضا (ع) در شناساندن هرچه بیشتر زندگی، شخصیت و سیره اهل بیت عصمت و طهارت به جوانان کوشش کنند.
آقامحمدی در خطبه‌های امروز ضرورت توجه به احکام الهی و امر به معروف و نهی از منکر را مورد تاکید قرار داد و خواستار یاد گرفتن احکام مربوط به تجارت از سوی افرادی که قصد ورود به تجارت دارند شد و رباخواری و ربا را از گناهان کبیره برشمرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول