اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط‌ زیست مازندران مطرح کرد:

رفع مشکل زباله‌ مازندران با تکنولوژی‌های نوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل محیط ‌زیست استان مازندران گفت: مشکل زباله مازندران با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین برطرف می‌شود.

رفع مشکل زباله‌ مازندران با تکنولوژی‌های نوین
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هرمز محمودی‌راد در نشست توجیهی دهیاران بخش امامزاده عبدالله(ع) با اشاره به اینکه ورودی مسافران به مازندران موجب افزایش حجم زباله می‌شود از ورود 13 میلیون مسافر نوروز 90 به مازندران خبر داد.
وی با تاکید بر اینکه تقریبا نیمی از این مسافران از محور هراز وارد استان شده‌اند، گفت: این میزان جمعیت برای مازندران هم استعداد و نیز مشکلاتی را در پی دارد.
محمودی‌راد با اشاره به اینکه دولت‌ها امروز موظف هستند زندگی بهتری را برای مردم تدارک ببینند، افزود: داشتن محیطی سالم حق هر فردی است.
این مسئول با اعلام اینکه در ورودی گردوغبار به کشور اگر چه عامل تولید آن به ایران ارتباطی نداشت، اما محیط‌ زیست پاسخگو شد، ادامه داد: در مباحث مربوط به زباله‌ که امروز به صورت بغرنج در استان درآمده است باید ورود پیدا کنیم.
مدیرکل محیط‌ زیست مازندران با بیان اینکه امروز تکنولوژی دیگر مشکلات گذشته زباله را حل کرده است، بیان داشت: تهیه برق و انرژی از زباله از تکنولوژی‌های نوین در زمینه مدیریت پسماند در دنیا است.
وی با اشاره به اینکه محیط‌ زیست در تمامی موارد مدافع مردم است، گفت: احداث زباله‌سوز در مازندران مورد بررسی قرار گرفته و مطالعات زیست‌محیطی آن گذرانده شده است.
محمودی‌راد با تاکید بر اینکه کارخانه‌های زباله‌سوز ساری و بهشهر مانند آمل در شهرک صنعتی ایجاد می‌شوند، اذعان داشت: کارخانه زباله‌سوز نوشهر نیز با اعتبار 5 میلیارد تومانی از سفر رهبری در حال احداث است.
این مسئول به دهیاران اطمینان داد که احداث این کارخانه‌ها بدون ضابطه ایجاد نمی‌شود و سازندگان آن در صورت بروز مشکل زیست‌محیطی پاسخگو خواهند بود.
انتهای‌ پیام/ ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول