اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیراب سوادکوه:

نیروی انتظامی کارنامه قابل تقدیری دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زیراب در شهرستان سوادکوه با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی کارنامه قابل تقدیری دارد.

نیروی انتظامی کارنامه قابل تقدیری دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت الاسلام احمد محمودیان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تاکید بر این مطلب که پاداش اعمال نیک در نزد خدا چندین برابر است، گفت: اساس دین دوری از گناه و انجام دستورات الهی است.
امام جمعه زیراب با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم (ص) درباره تقوا و پرهیزگاری، تصریح کرد: از نظر پیامبر اکرم(ص)، پارسایی و تقوا که در ترک گناه و انجام دستورات دینی است به عنوان ملاک دینداری مطرح شده است.
محمودیان با بیان این مطلب که در سال جهاد اقتصادی باید آفات فعالیت‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: تکبر و عجب از آفات کارهاست که باید در سال جهاد اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: با برگزاری برنامه‌های مختلف جشن و سرور اندکی از وظایف خود را در برابر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) انجام دهیم.
خطیب جمعه شهر زیراب با بیان این مطلب که امام رضا(ع) به دلیل رضایت از همه دستورات الهی به رضا مشهور شده، گفت: حدیث سلسله الذهب از معروف‌ترین احادیث امام رضا(ع) است که از قول پیامبر خاتم نقل کرده است.
محمودیان با اشاره به اینکه مرقد مطهر امام هشتم دارای بیش از 15 موسسه فرهنگی و دینی است، یادآور شد: مرقد مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) محل نشر معارف دینی و معارف اهل البیت است.
وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی و با اشاره به خدمات آنان، گفت: نیروی انتظامی مرزداران نظام اسلامی در برابر استکبار هستند و در بحث امنیت اخلاقی و انضباط اجتماعی و خدمت رسانی به مردم کارنامه قابل تقدیری دارند.
امام جمعه زیراب با اشاره به اینکه امسال 97 هزار ایرانی به مدینه منوره و مکه مکرمه اعزام می‌شوند، اذعان داشت: ایران در خدمات دهی به حجاج موفق عمل کرده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول