اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران رودبار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رودبار از اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران نمونه این شهرستان خبر داد.

اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران رودبار
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سید رسول صمدی صبح امروز در نشست برنامه‌های هفته نیروی انتظامی این شهرستان، اظهار داشت: امسال در برگزاری برنامه‌های هفته نیروی انتظامی سعی کرده‌ایم از برنامه‌های جدید و بدیعی بهره گیریم.
وی ادامه داد: به منظور نهادینه شدن کلاه ایمنی برای موتور سواران، اهدای کلاه ایمنی به موتور سواران نمونه شهرستان از برنامه‌های فرماندهی انتظامی رودبار است.
فرمانده انتظامی رودبار با بیان اینکه استفاده از کلاه ایمنی در کاهش حوادث ناگوار نقش مهمی دارد، گفت: در بسیاری از تصادفات کلاه ایمنی جان راکب موتورسیکلت را از مرگ نجات داده است.
وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی دقیق و درست لازمه استفاده از کلاه ایمنی برای موتور سواران است، خاطرنشان کرد: استفاده از کلاه ایمنی در حفظ سلامت راکبان موتور سوار موثر است.
صمدی غبار روبی از مزار شهدا را یکی دیگر از برنامه‌های هفته ناجا در رودبار عنوان کرد و افزود: حفظ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از برنامه‌هایی است که با رویکردی جدید در رودبار اجرا می‌شود.
وی از برگزاری مراسم تجلیل از خانواده و کارکنان نیروی انتظامی خبر داد و اذعان داشت: این مراسم همزمان با هفته نیروی انتظامی به پاس قدردانی و ارج گذاشتن به تلاش‌های نیروی انتظامی انجام می‌گیرد.
فرمانده انتظامی رودبار بهره‌گیری از هنرمندان شهرستان را از ویژگی‌های این مراسم عنوان کرد و ابراز داشت: استفاده و مهیا کردن زمینه‌های لازم برای درخشش استعدادهای درون شهرستان، داشته‌های بومی رودبار را به شکوفایی می‌رساند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار نیز در این جلسه اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان پاسداران نظم و امنیت در جامعه وظیفه سنگینی را به‌عهده دارند.
غلامرضا دولتی با بیان اینکه نگاه عمیق به استعدادهای فرهنگی شهرستان از دیدگاه فرمانده نیروی انتظامی رودبار زمینه را برای رشد و نمو استعدادها فراهم می‌کند، یادآور شد: حمایت از هنرمندان شهرستان بسیاری از جوانان را در هدایت مسیر صحیح تشویق می‌کند.
وی اجرای نمایش تئاتر بلبل سرگشته در مجتمع سینمایی رودبار را از برنامه‌های هنرمندان رودبار همزمان با دهه کرامت عنوان کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول