اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی امسال محقق شد؛

15 نشان رنگارنگ حاصل کار ورزشکاران زن خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش بانوان اداره کل تربیت بدنی خراسان شمالی گفت: 15 نشان رنگارنگ حاصل کار ورزشکاران زن این استان در شش ماهه نخست سال جاری است.

15 نشان رنگارنگ حاصل کار ورزشکاران زن خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی خراسان شمالی، فرانک سرایی اظهار داشت: طی امسال بانوان استان در 28 مسابقه کشوری شرکت داشتند که حاصل کار آنان کسب 15 نشان طلا، نقره و برنز بوده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 700 مربی و داور زن در استان فعالیت می‌کنند، افزود: در این مدت 68 دوره آموزشی شامل کلاس‌های داوری و مربیگری برای مربیان و داوران زن در استان برگزار شده است.
مسئول ورزش بانوان اداره کل تربیت بدنی خراسان شمالی تصریح کرد: در نیمه اول امسال دو ورزشکار از استان به اردوی تیم‌های ملی دعوت شده‌اند که یک نفر از آنان موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی شده است.
وی اضافه کرد: در همین مدت 12 دوره استعداد یابی، 10 همایش پیاده روی، شش جشنواره فرهنگی ورزشی و سه میزبانی مسابقات کشوری بانوان در استان خراسان شمالی انجام شده است.
سرایی پیش‌بینی کرد: با تشکیل وزارت ورزش و جوانان و جذب اعتبارات بخش ورزش بانوان شاهد توسعه ورزش بانوان در شش ماهه دوم امسال و همچنین با تأمین زیرساخت‌ها در سال‌های آینده باشیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول