اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی خبر داد:

راه‌اندازی هنگ مرزی نهبندان

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی از راه‌اندازی هنگ مرزی نهبندان در هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، نظم، انضباط و رافت اسلامی در جامعه به شمار می‌رود.

راه‌اندازی هنگ مرزی نهبندان
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علیرضا رفیعی پیش از ظهر امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه و در جمع نمازگزاران نهبندانی ضمن تبریک ولادت با سعادت علی‌بن  موسی‌الرضا(ع) اظهار داشت: دهه کرامت دهه شناخت و معرفت بیشتر انسان نسبت به فضائل و سیره اهل بیت(ع) به ویژه حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با توجه به ماموریت ذاتی و ابلاغی خویش امنیت را برای آحاد جامعه به ارمغان می‌آورد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در جدیدترین پیامشان نسبت به تامین امنیت فرمودند که هر کس امنیت و آرامش خیال را برای آحاد جامعه فراهم آورد جهاد فی ‌سبیل‌الله کرده است.
فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی از این فرمایش رهبری به عنوان برگ زرین و افتخاری برای نیروی انتظامی یاد کرد و افزود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، نظم، انضباط و رافت اسلامی در جامعه محسوب می‌شود.
رفیعی با اشاره به اینکه پلیس ولایی با انجام ماموریت‌ها و پیشگیری و جلوگیری از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی امنیت را به مردم هدیه می‌کند، یادآور شد: ولایت‌مداری و حرکت در مسیر ولایت مطلقه فقیه سند افتخاری بر کارنامه درخشان نیروی انتظامی است.
وی ادامه داد: امروزه نیروی انتظامی نهبندان همانند گذشته با عزمی راسخ و با کنار هم گذاشتن یگان‌ها، پاسگاه‌ها و مرزبانان امنیت بسیار خوبی را در این منطقه مرزی همجوار با کشور پر خطر افغانستان به وجود آورده که جز امن‌ترین شهرستان استان به شمار می‌رود.
فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی با بیان اینکه ایمان به خدمت در سرباز ولایت وجود دارد، گفت: سرباز میهن اسلامی و ولایت فقیه با به کارگیری از تمامی توان خویش در پاسداشت از مرز‌های و ارزش‌های اسلامی جانفشانی می‌کند و سبب ایجاد امنیت برای مردم می‌شود.
رفیعی امنیت حاصل شده در خراسان جنوبی و معرفی استان به عنوان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور را مرهون مشارکت و اعتماد مردم به پلیس و تلاش جان‌ بر کفان نیروی‌های انتظامی دانست و تصریح کرد: امنیت یکی از پارامترهای بسیار ارزشمند برای هر جامعه محسوب می‌شود که در سایه آن پیشرفت و توسعه برای آن جامعه رقم می‌خورد.
وی از راه‌اندازی هنگ مرزی نهبندان در هفته نیروی انتظامی خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده در سطح شهرستان، استان و مصوب شدن آن در مرزبانی کشور مقرر شده برای امنیت بیشتر منطقه هنگ مرزی نیز در این شهرستان ایجاد شود.
فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی امینت مرزی و افزایش امنیت داخلی را از اهداف ایجاد هنگ‌های مرزی عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی توام با همکاری و اعتماد بیشتر مردم نسبت به خویش می‌تواند همانند گذشته در تامین امنیت جامعه موفق ظاهر شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول