اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

رفتار نیروی انتظامی باید متناسب با شأن مردم باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به جایگاه رفیع مردم در نزد خداوند، گفت: باید نوع رفتار نیروی انتظامی با مردم احترام‌آمیز و متناسب با جایگاه آنان در نزد خداوند باشد.

رفتار نیروی انتظامی باید متناسب با شأن مردم باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی کردستان در سنندج، اظهار داشت: نیروی انتظامی باید علاوه بر داشتن اقتدار به منظور برخورد با بر هم زنندگان نظم عمومی، بسترساز امنیت و آسایش در جامعه باشد.
به گفته وی، وجود ماموران انتظامی در انظار عمومی مایه آرامش و آسایش خاطر مردم شده و آنان با دیدن ماموران به یک نوع آرامش و آسایش دست می‌یابند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان همچنین بر افزایش اقتدار ماموران انتظامی تاکید کرد و گفت: خلافکاران با دیدن مجریان مقتدر قانون نظام الهی جرأت تمایل به انجام کارهای خلاف قانون را ندارند و باید ماموران انتظامی همچنان این اقتدار خود را حفظ و ارتقا دهند.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در ادامه برقراری امنیت را نه تنها از وظایف انتظامی بلکه از وظایف تمامی اقشار جامعه دانست و افزود: سهم مردم نیز در برقراری امنیت با رعایت حدود و قوانین الهی محقق می‌شود.
وی با اشاره به اینکه خود مردم اکنون با تمامی موارد و مسائل جامعه آشنا هستند، تصریح کرد: این موضوع موجب مشارکت بیشتر آنان در زمینه اجرای دقیق قوانین و به ویژه تولید و حفظ امنیت پایدار است و نیروی انتظامی نیز باید در راستای افزایش احساس امنیت تلاش کند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان مردم ایران را مردمی فهیم، بادرک، انقلابی و اسلام‌خواه معرفی کرد و افزود: با چنین ویژگی‌هایی هیچوقت دشمنان اسلام و نظام اسلامی جرأت تجاوز به ایران را به خود نمی‌دهند.
حجت‌الاسلام شاهرودی خاطرنشان کرد: اقتدار و اشرافیت مرزبانان ما در مرزهای استان و کشور نیز تهدید تجاوز به کشور را از دشمنان گرفته است و حضور مقتدرانه آنان پیشگیری از بروز چنین حوادثی را به دنبال دارد.
وی از وجود امنیت به عنوان یک مسئله مهم در کردستان نام برد و گفت: دشمنان امروز می‌دانند که تلاش‌های گسترده آنان مبنی بر ایجاد و اعلام ناامنی در این استان مرزی، راه به جایی نبرده و همچنان ناامید و مایوس خواهند ماند.
 نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان سعادت جامعه را در گرو چرخه درست تامین امنیت خواند و گفت: در صورتی که عوامل دخیل در این چرخه وظایف خود را به درستی انجام دهند، آن وقت امنیت و آرامش واقعی تحقق می‌یابد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول