اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

جایگاه پلیس ایران در بین کشورها ممتاز است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: با صراحت می‌توان ادعا کرد که نیروی انتظامی در ایران جایگاه ممتاز و رتبه عالی را در میان پلیس کشورهای دیگر به دست آورده است.

جایگاه پلیس ایران در بین کشورها ممتاز است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی در مانور بزرگ اقتدار نیروهای انتظامی اصفهان با بیان اینکه پلیس امروز وضعیت ویژه و ممتازی دارد، اظهار داشت: شاید تا سال گذشته این اصطلاح ممتاز بودن را نمی‌شد مطرح کرد اما اکنون با تشکیل چند مجموعه مجزا از هم، پلیس وضعیت ممتازی پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه این حرکت خوب در سطح فرماندهی نیروی انتظامی در کل کشور و تحت تدابیر فرماندهی کل قوا صورت گرفت، افزود: با صراحت می‌توان ادعا کرد که نیروی انتظامی در ایران جایگاه ممتاز و رتبه عالی را در میان پلیس کشورهای دیگر به دست آورده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به وضعیت پلیس در استان، تصریح کرد: وضعیت پلیس در مقایسه با استان‌های دیگر وضعیت خاص و تحسین‌برانگیز را دارد.
وی مدیریت استان در بخش‌های مختلف را با همراهی جدی همکاران نیروی انتظامی برشمرد و اضافه کرد: به راحتی می‌توان ادعا کرد با توجه به حضور در حوزه سیاسی و امنیتی، برگزاری کمیسیون‌هایی مختلف با حیطه‌های تخصصی و با علم کافی پلیس در این جایگاه قرار دارد.
اسماعیلی افزود: بر اساس پیمایش و نظرسنجی ارائه شده رتبه استان به رتبه قابل قبولی در کشور رسیده است.
وی با بیان اینکه در بحث مبارزه با قاچاق کالا، استان اصفهان در وضعیت حساسی قرار دارد، بیان کرد: کشفیات و رتبه امینت استان اصفهان در رده سه و چهار کشور قرار دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: عملکرد پلیس استان ویژه است، چرا که در مقایسه با شش ماه سال جاری با سال گذشته در بسیاری از موارد کاهش جدی جرائم داشته‌ایم.
وی در ادامه به مبارزه با ناتو فرهنگی و تهاجم فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: در مبارزه با تجهیزات ماهواره‌ای قانون حکم به خلاف آن کرده است و پلیس باید با مظاهر بداخلاقی و دور از شان جامعه برخورد کند.
اسماعیلی مهار خرافات در برخی شهرستان‌ها را از دیگر موارد مورد تحسین برشمرد و افزود: جلوگیری از فعالیت برخی مزدوران خارجی در حوزه امنیت و آرامش، قابل تقدیر است.
وی این فعالیت قابل تقدیر را حاصل تلاش شبانه‌روزی و نیز اخلاص و تعهد دینی دانست و افزود: حضور پلیس در هر بخش و حتی در حوزه تأمین استان و کشور مشهود و روشن است.
اسماعیلی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حیطه دیگر فعالیت‌های انتظامی استان در کنار سایر مسائل اشاره کرد و آموزش مجازی را نمونه بارز وجود فعالیت فرهنگی و اجتماعی برشمرد.
وی برخورد با مسئله حجاب را در کنار افرادی که به‌صورت عمومی و آشکار رفتار خلاف جامعه را انجام می‌دهند، بسیار ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: هر چند کار رسانه‌ای زیادی در این زمینه نشد اما با تدابیر این فرماندهی، 3هزار نفر از افراد بدحجاب با ارشاد لسانی و اهدای بسته فرهنگی در همایشی با پوشش اسلامی حاضر شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول