اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

پلیس اقتدار خود را از مردم دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: پلیس اقتدار حقیقی خود را از مردم دارد چرا که مردم همراه و همگام پلیس در کشف و خنثی کردن جرایم هستند.

پلیس اقتدار خود را از مردم دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: یکی از اسباب قدرت پلیس در برخورد با منجرمان و هنجارشکنان همکاری خوب مردم است که اگر به شکل واقعی و حقیقی این تعامل اتفاق بیفتد پلیس در کشف تمام جرایم قادر خواهد بود توانمندی خود را ظهور دهد.
وی در ادامه یکی از وظایف نیروی انتظامی را در راستای برقراری امنیت، مقابله با اشرار و  توزیع‌کنندگان مواد مخدر اعلام کرد وافزود: هر چند نیروی انتظامی توانسته است افزایش کشفیات را در این زمینه داشته باشد اما همچنان با مصرف مواد مخدر در مناطق مختلف به ویژه مصرف مواد مخدر صنعتی از سوی جوانان روبرو هستیم که گاه نظام خانواده و پایه‌های محکم آن را تهدیدی و متزلزل می‌کند که در این زمینه پیشگیری و آگاهسازی شرط عقل و خواسته مردم است.
امام جمعه پارس‌آباد صیانت از مرزها را نیز یکی دیگر از افتخارات نیروی انتظامی دانست و از مرزبانی خواست؛ در این زمینه با هوشیاری و تدبیر بیشتر عمل کند.
علوی در بخش دیگری از سخنان خود فرارسیدن میلاد امام رضا(ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: امام رضا(ع) شاه و مولای ایرانیان است و مشهد را می‌توان قبله‌گاه عشق و ارادت به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت دانست.
وی بهترین عیدی در این روز را عمل به فرمایش امام رضا (ع) در باب دوری از گناه و اجتناب از محرمات اعلام کرد و بیان داشت:‌ همانگونه که امام رضا (ع) گفته است عبرت از گذشتگان دل را بینا و این به فهمیده شدن و دانا بودن کمک می‌کند.
امام جمعه پارس‌آباد در ادامه سخنان خود فرا رسیدن روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی را نیز گرامی‌داشت و افزود: کشور ما و استان اردبیل از آسیب‌ها و بلاهای مختلف در رنج و تهدید است که برای کاهش آن باید راه‌های پیشگیری و کاهش خسارات و تلفات را در اولویت قرار داد.
علوی یکی از این بلایای طبیعی را زلزله و وقوع خشکسالی‌های مختلف اعلام کرد و بیان داشت:‌ دعا در رفع این بلایا بسیار کارآمد است و باید زمینه استجابت دعا را فراهم کرد.
امام جمعه پارس‌آباد در پایان سخنان خود به برگزاری کنفرانس حمایت از حقوق ملت فلسطین با تدبیر جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: این کنفرانس نشان داد که وحدت امت اسلامی برای آزادی فلسطین عزمی راسخ است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول