اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌ جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان

کاهش 27 درصدی تصادفات موتور‌سیکلت در زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کاهش 27 درصدی تصادفات موتور سیکلت در زنجان خبر داد.

کاهش 27 درصدی تصادفات موتور‌سیکلت در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراد جعفری ظهر امروز در همایش دهیاران زنجانی اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال‌جاری آمار تصادفات ناشی از موتورسیکلت و تصادفات خودرویی کاهش یافته است.
وی خاطر نشان کرد: در شش ماهه نخست سال‌جاری تصادفات ناشی از خودرو در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 21 درصد کاهش داشته است.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی ادامه داد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی سهم من در امنیت و آرامش است.
وی یادآور شد: ایجاد امنیت در جامعه وظیفه همه افراد جامعه است و همگان باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
جعفری تصریح کرد: هدف از شعار امسال هفته نیروی انتظامی این است که همه افراد جامعه بدانند که سهم آنها از امنیت چیست.
وی اذعان داشت: هر فرد باید گامی در زمینه ایجاد امنیت در جامعه برداشته و سهم خود را از این امنیت ادا کند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر نیروی انتظامی استان زنجان هم در زمینه آموزش و هم در بخش اجرای قانون فعالیت‌های بسیاری را انجام می‌دهد.
وی تاکید کرد: تلاش مسئولان نیروی انتظامی بر این است که از آموزش‌های موجود بهره گرفته و از این آموزش‌ها در زمینه ایجاد امنیت در جامعه استفاده کند.
جعفری اظهار داشت: در حال حاضر استان زنجان یکی از استان‌های امن کشور است، ولی در صورتی که تلاش‌های مسئولان ذی‌ربط در این زمینه متوقف شود، امنیت موجود کمرنگ می‌شود.
وی همچنین با اشاره به تخلفات موتور‌سیکلت‌سواران در جاده‌ها یادآور شد: تامین امنیت جانی این افراد در وهله نخست دارای اهمیت است.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اذعان با بیان اینکه استفاده از کلاه ایمنی یکی از موارد مهمی است که موتور سیکلت‌‌سواران باید در این زمینه دقت لازم را مبذول دارند، ادامه داد: استفاده از کلاه ایمنی حتی بیشتر از همراه داشتن مدارک مورد نیاز مورد توجه ماموران انتظامی است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور ایران پیشرفت‌های بسیاری در زمینه های مختلف داشته است، اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های کشورهای توسعه یافته داشتن جاده‌های ایمن و سلامت است.
جعفری همچنین با اشاره به نقش تاثیرگذار دهیاران در زمینه آگاه‌سازی مردم روستا از تخلفات جاده‌ای افزود: آموزش نحوه نگهداری احشام و محل‌های عبور و مرور آنها از جمله مسائلی است که باید دهیاران به آموزش آن بپردازند.
وی با اشاره به لزوم تعامل بین دستگاه‌های مختلف در زمینه آموزش روستاییان یادآور شد: با آموزش دامداران می‌توان از خسارات وارد به آنها جلوگیری کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول