اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان قم خبر داد:

کاهش 15 درصدی تصادفات رانندگی در قم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قم از کاهش 15 درصدی تصادف منتهی به فوت و جرح در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

کاهش 15 درصدی تصادفات رانندگی در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی توکلی در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سال گذشته بخش عمده‌ای از مشکلات زیرساختی نیروی انتظامی قم برطرف شد و به ویژه در جذب نیروی انسانی سه درصد افزایش داشتیم و 10 میلیارد تومان نیز صرف پروژه‌های عمرانی آن شد.
وی با بیان اینکه استان قم از نظر شرایط امنیتی در وضعیت خوبی به سر می‌برد، گفت: در جریان سفر مقام معظم رهبری به قم، این نیرو تفاهمنامه‌ای با استاندار قم به امضا رساند که امسال اجرایی می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با ارائه آماری در مورد وضعیت جرائم در قم عنوان کرد: سال گذشته کاهش سه درصدی جرائم را داشتیم و این در حالی بود که میانگین کشوری 32 درصد بود.
وی با اشاره به تصویب قانون جدید راهنمایی و رانندگی و خاصیت بازدارندگی آن خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول امسال، در زمینه تصادف منتهی به فوت و جرح 15 درصد و در تصادف خسارتی 30 درصد کاهش داشتیم.
توکلی با اشاره به گزارش معاونت اجتماعی ناجا گفت: بر اساس این گزارش، قم در بحث احساس امنیت جزو سه استان برتر کشور است و از نظر مشاهده رویدادهای ناامنی جزو استان‌هایی است که مردم اعلام کرده‌اند کمترین رخداد ضد امنیتی را در استان مشاهده کرده‌اند.
وی از کاهش روند ورود مواد مخدر به استان قم خبر داد و تصریح کرد: مسیر ترانزیت مواد به استان تغییر یافته است به گونه‌ای که در شش ماهه گذشته، سه تن کشفیات مواد مخدر داشتیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به فعال کردن اردوگاه‌های ترک اعتیاد در استان قم گفت: قم سومین استانی است که اردوگاه ترک اعتیاد در آن فعال شده است و در حال حاضر 350 نفر در این اردوگاه مشغول ترک هستند.
این آمارها در حالی ارائه شده که به گفته توکلی جرائم خشن در استان قم 13 درصد کاهش داشته است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول