اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سفر ریاست جمهوری؛

8 پروژه ورزشی در استان همدان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با سفر رئیس جمهور و وزیر وزرش و جوانان به استان 8 پروژه ورزشی در استان همدان به بهره برداری می‌رسد.

8 پروژه ورزشی در استان همدان افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌زمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان 8 پروژه ورزشی با اعتبار بالغ بر80 میلیارد ریال در استان همدان به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: سالن ورزشی بانوان ملایر، سالن ورزشی بانوان اسدآباد، سالن ورزشی بانوان رزن، سالن ورزشی بانوان کبودرآهنگ، سالن ورزشی بانوان بهار، سالن ورزشی بانوان همدان، سالن ورزشی شعبان نهاوند و سالن ورزشی مزدقینه همدان هشت پروژه‌ای است که در سفر چهارم رئیس جمهور به همدان در شهرستان‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح این پروژه‌ها سرانه ورزشی هر نفر در استان همدان به 61 صدم متر مربع خواهد رسید.
افتخاری در خصوص برنامه های سفر دکتر عباسی به استان همدان گفت: در سفر کاری وزیر ورزش، دکتر عباسی صبح پنج شنبه ضمن افتتاح سالن ورزشی بانوان و سالن مزدقینه همدان بازدیدی از پروژه ورزشی شهید حاج بابایی مریانج، پیست اسکی همدان و تله کابین گنجنامه خواهد داشت و سپس در جلسه شورای عالی اشتغال شرکت می‌کند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه ورزش استان با حمایت‌های دولت خدمتگذار نهم و دهم رشد چشمگیری به لحاظ فضای عمرانی ورزشی و کسب افتخارات ارزنده در میادین مختلف بین‌المللی و جهانی داشته که این نشان از توجه دولت به امر ورزش دارد و امیدواریم با سفر پر پرکت هیئت دولت روز به روز شاهد شکوفایی ورزش استان باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: جامعه ورزش و هیئت‌های ورزشی استان و نزدیک 2 هزار نفر از ورزشکاران استان همانند گذشته با حضور استقبال از رئیس جمهور برگ زرین دیگر از قدردانی مردم ورزش دوست استان از رئیس جمهور محبوب خود رقم زدند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول