اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌ وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

اجرای بیش از 18 هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: امسال بیش از 18 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور در حال اجراست.

اجرای بیش از 18 هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محمد عباسی بعد از ظهر امروز در شورای اداری نهاوند با اشاره به اینکه امسال 18 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور در حال  اجراست، افزود: توسعه و تصویب زیرساخت‌های ورزشی و ارائه خدمات مطلوب به ورزشکاران از قبیل ایجاد مجموعه‌های ورزشی مد نظر وزارت ورزش است.
وی از تخصیص 200 میلیارد تومان برای پروژه‌های ورزشی در کشور خبر داد و گفت: سفرهای هیئت دولت به استان‌ها و شهرستان‌ها موجب گسترش عدالت اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی در کشور می‌شود زیرا در هر سفر استانی بیش از سه روز همه هیئت دولت به مرکز استان سفر می‌کنند که موجب بروز دستاوردهای خوبی برای رفع محرومیت از مناطق می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان توجه دولت به توسعه امکانات خارج از تهران از جمله امکانات ورزشی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر میانگین سرانه ورزشی در کشور 70 سانتی‌متر است در حالی که در تهران این میزان 35 سانتی‌متر است که نشان از عمق توجه دولتمردان برای تقسیم امکانات اجتماعی- رفاهی و اثرگذار و جامع شود.
وی کمک به بخش خصوصی در زمینه واگذاری مجموعه‌های ورزشی مهم خواند و گفت: حضور بخش خصوصی در در ورزش بسیار ارزشمند و پرتأثیر است.
امام جمعه نهاوند نیز در این نشست اظهار داشت: نعمت وجود انقلاب با مسئولان زحمت‌کش موجب رضایت خدای بزرگ و مردم می‌شود.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین عباسعلی مغیثی گفت: در هیچ دوره از انقلاب این گونه خدمات‌دهی مناسبی در سطح کشور با حضور همه اعضای هیئت دولت نشده است.
وی با اشاره به تلاش دشمن مبنی بر دلسرد کردن مردم و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان را تلاشی بی‌اثر خواند و گفت: آنچه که بیش از هر چیز نمایان و مشخص است این است که با وجود تهدیدها، تحریم‌ها و فشارها انقلاب توانسته است بعد از گذشت بیش از 30 سال پله‌های رشد و ترقی را بپیماید.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز ‌از تصویب مصوبات خوب و ارزشمند برای نهاوند در سه مرحله سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: نهاوند در بخش‌های مختلف حرکتی فزاینده رو به جلو دارد.
مهدی سنایی افزود: در دور سوم سفر هیئت دولت تعداد مصوبات بیش از هفت برابر مصوبات دور اول و دوم و اعتبارات آنها بیش از هشت برابر اعتبارات اول و دوم بود.
وی افزود: مردم از آنجایی که ولی نعمت مسئولان هستند باید مزه به بار نشستن مصوبات سفرهای هیئت دولت را هر چه زودتر بچشند.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نهاوند را مهد پرورش ورزشکاران و قهرمانان تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف خواند و گفت: در سال گذشته 45 مدال آسیایی و بین‌المللی توسط ورزشکاران نهاوند کسب و بیش از 200 مدال رنگی کشوری نیز توسط ورزشکاران این شهرستان کسب شد.
فرماندار نهاوند نیز گفت: در این نشست جمع کل مصوبات و پروژه‌های هیئت دولت در سفرهای اول، دوم و سوم را بیش از 242 مصوبه با 396 پروژه ویژه نهاوند خواند که اعتباری بالغ بر 650 میلیارد تومان به این پروژه‌ها اختصاص یافت.
اسماعیل زارعی کوشا از اجرای 37 درصد مصوبات و پروژه‌های مرحله سوم هیئت دولت به نهاوند اشاره کرد و گفت: این در حالی است که 22 درصد اعتبارات هنوز برای این پروژه‌ها اعتبار تخصیص یافته است اما 37 درصد آنها اجرا شدند.
وی از وجود 36 هیئت ورزشی در نهاوند با بیش از 5 هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته به نهاوند خبر داد و گفت: مجموعه ورزشی بانوان نهاوند که مجهزترین مجموعه ورزشی غرب کشور است که 60 درصد پیشرفت دارد.
فرماندار نهاوند به مزیت وجود مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند به عنوان یکی از ظرفیت‌های بالقوه نهاوند در بخش ورزشی اشاره کرد و افزود: ورزشکاران نهاوند خواستار تخصیص اعتبار لازم برای نگهداری این مجموعه ورزشی است و از برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در کشور در رشته‌های مختلف در نهاوند خبر داد.
این پروژه در یک هزار و 150 متر مربع مساحت با 432 میلیون تومان به مدت یک سال ساخته شد و ظرفیت پذیرش بیش از 300 ورزشکار در رشته‌های والیبال، بسکتبال، هندبال و... دارد.
این پروژه از مصوبات دور سوم هیئت دولت به نهاوند است.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول