اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان اعلام کرد:

نبود اسپانسر مشکل رشته‌های ورزشی استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به استعدادهای ورزشکاران زنجانی گفت: نبود اسپانسر برای رشته‌های ورزشی از مشکلات استان زنجان است.

نبود اسپانسر مشکل رشته‌های ورزشی استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در دیدار معاون وزیر ورزش با روسای هیئت های مختلف ورزش استان زنجان با اشاره به افتخارات تیم‌های زنجانی در میدان‌های مختلف ورزشی اظهار داشت: در حال حاضر استان زنجان 50 تیم لیگ برتری دارد.
وی با اشاره به اینکه صاحبان اصلی ورزش در استان‌ها هیئت‌های ورزشی هستند، افزود: بار اصلی ورزش بر دوش روسای هیئت‌ها است که بدون هیچ چشم داشتی و با افتخار در خدمت ورزش استان هستند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر استان زنجان 87 تیم در لیگ‌های مختلف کشوری دارد، افزود: استان زنجان در بحث ورزش‌های قهرمانی و همگانی با توجه به جمعیت از جایگاه خوبی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه در ورزش قهرمانی جا برای کار زیاد در استان زنجان دارد، افزود: برای استانی که حتی یک کارخانه دولتی ندارد که تیم‌هایش را حمایت کند رتبه موجود در بخش‌های مختلف وضعیت خوبی است.
رحمانی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی در استان حق تیمداری ندارند، گفت: وقتی هم که لیگ نباشد ورزش از بین می‌رود و از معاون وزیر ورزش و جوانان خواست تا برای رفع مشکل هیئت‌های ورزشی استان زنجان فکر اساسی کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر هیئت‌های ورزشی استان زنجان اسپانسر نیز برای فعالیت خود ندارند.
وی به چگونگی برگزاری مسابقات فوتبال بانوان نیز اشاره کرد و گفت: این مساله باید به‌صورت کشوری با رعایت ضوابط حل شود.
در ادامه این جلسه رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه مشکل اصلی همه هیئت‌ها به ویژه هیئت فوتبال استان نبود اسپانسر است، خاطر نشان کرد: هیئت‌ها یک نهاد غیر دولتی هستند و بودجه‌ای به این هیئت‌ها اختصاص نمی‌یابد.
فریدون اصفهانیان با بیان اینکه سرپرستان هیئت‌ها با به دست آوردن کمک ناچیزی از طرق مختلف و با دست خالی هیئت را می‌چرخانند، ادامه داد: مسابقات در استان کمتر به‌صورت لیگ برگزار می‌شود که این نحوه برگزاری مسابقات ورزش را به سر منزل مقصد نمی‌رساند و عقب ماندگی فوتبال را در استان به دنبال دارد.
وی با اشاره به اینکه بعضی از هیئت‌ها از نظر ساختاری نیز مشکل دارند، یادآور شد: از نظر تجهیزات نیز به‌ویژه در شهرستان‌ها کمبودهای فراوان وجود دارد.
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان عدم سرویس‌دهی مناسب به هنگام مسابقه را از دیگر مشکلات هیئت‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: بحث ایاب و ذهاب و هزینه اعزام تیم‌ها از دیگر مشکلات هیئت‌های مختلف در استان زنجان است که باید رسیدگی شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول