اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

جذب اعتبارات ورزشی از نیمه دوم امسال

خبرگزاری فارس: معاون ورزش و جوانان در زنجان گفت: با توجه مشکلاتی که در ابتدای سال ‌جاری در شکل‌گیری وزارت ورزش و جوانان بود اعتبارات از نیمه دوم سال‌جاری برای بخش‌های مختلف ورزش جذب می‌شود.

جذب اعتبارات ورزشی از نیمه دوم امسال
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد رسولی‌نژاد ظهر امروز در دیدار روسای هیئت‌های ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه کمک 1.5 میلیارد تومانی استاندار زنجان از فصل پنج ما را تشویق می‌کند تا در مورد اختصاص اعتبار به استان زنجان بیشتر تلاش کنیم، اظهار داشت: با ادغام تربیت بدنی با سازمان ملی جوانان در سال ‌جاری در عمل هشت ماه از سال صرف انتخاب وزیر و گرفتن رای اعتماد از مجلس شده اما در فرصت باقی مانده سعی بر این است تا بسیاری از عقب افتادگی‌ها جبران شود.
وی افزود: با توجه به شکل‌گیری وزارت ورزش سال 91، سال جهش فعالیت‌های ورزشی خواهد بود.
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه به محض اخذ اعتبار به همه استان‌ها اعتبار  ابلاغ می‌شود، خاطر نشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته برای بخش‌های مختلف ورزش اعتبارات قابل توجهی جذب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ریاست جمهوری فردی علاقه‌مند به ورزش است و این به جامعه ورزش بسیار کمک می‌کند، تصریح کرد: برای سال 91 با تعامل خوبی که نمایندگان مجلس هشتم و وزارت ورزش صورت گرفته از نظر جذب اعتبار اکثر مشکلات در بخش‌های مختلف حل می‌شود.
رسولی‌نژاد با بیان اینکه بعد از شکل‌گیری وزرات ورزش 100 نماینده مجلس با وزیر ورزش در زمینه‌های مختلف تبادل نظر کرده و تعدادی نماینده نیز درخواست ملاقات کرده‌اند، یادآور شد: با همکاری نمایندگان مجلس هشتم که علاقه‌مند به ورزش هستند در آینده نزدیک شاهد تحولاتی در ورزش خواهیم بود.
معاون وزیر ورزش و جوانان به نبود اسپانسر برای هیئت‌های ورزشی استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: استان زنجان کارخانه دولتی ندارد که به هیئت‌ها حمایت کند، اما با تمهیداتی که در وزارت ورزش در نظر گرفته شده با جذب اعتبار برای هیئت‌های مختلف کمک می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امسال در کشتی فرنگی ورزشکاران خوش درخشیدند، افزود: در رشته والیبال با کسب قهرمانی آسیا و گرفتن جواز عبور در المپیک و جام جهانی والیبالیست‌ها ثابت کرده‌اند که جوانان ایران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه ورزش حرف‌های زیادی برای گفتن در میدان‌های بزرگ جهانی دارند.
رسولی‌نژاد با اشاره به اینکه وزارت ورزش فقط چند قهرمانی بسنده نمی‌کند، خاطر نشان کرد: همه تلاش‌ها برای رسیدن تیم‌های مختلف ورزشی به رده قهرمانی است.
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزشکارها باید در همه بخش‌ها چه معلول و چه سالم یکسان دیده شوند، تصریح کرد: بحث فوتبال بانوان و محدودیت‌ها باید به‌صورت کشوری حل شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول