اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک یک خیر سلامت؛

دانشکده پیراپزشکی و بهداشت آرادان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین دانشکده پیراپزشکی و بهداشت شهرستان گرمسار در شهر آرادان افتتاح شد.

دانشکده پیراپزشکی و بهداشت آرادان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، صبح امروز نخستین دانشکده پیراپزشکی و بهداشت شهرستان گرمسار با حضور مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در شهر آرادان افتتاح شد.
در این مراسم، دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در سخنانی ضمن قدردانی ویژه از زحمات وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور راه‏اندازی این دانشکده گفت: این یک افتخار است در زادگاه رئیس جمهور، این دانشکده افتتاح می‏شود.
سیدرضا نیری تصریح کرد: این پروژه به همت و زحمات علی‏رضا پازوکی، خیر بخش بهداشت ساخته شده و وی با صرف هزینه‏ای بالغ بر 85 میلیارد ریال موجب خوشحالی و سرافرازی مردم شهر خود یعنی آرادان شده است.
نیری با بیان اینکه آنچه ماندگار بوده نام نیک است، افزود: پازوکی می‏توانست این هزینه هنگفت را در هر بخشی از جامعه یا سرمایه‏گذاری عظیمی در تهران انجام دهد ولی با افتتاح این دانشکده، نام خود را در بین مردم شهرستان گرمسار و بخش آرادان جاودانه کرد.
در ادامه این مراسم، علیرضا پازوکی خیر سلامت در سخنانی با تشکر ویژه از سیدمحمود طباطبایی، چهره ماندگار کشور در بخش پزشکی گفت: اگر همت و تلاش و پیگیری‏های طباطبایی و نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی نبود، شاید امروز شاهد افتتاح این پروژه نبودیم.
این دانشکده از ترم بهمن ماه در رشته‏های بهداشت محیط و فوریت‏های پزشکی دانشجو می‏پذیرد و از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به استان سمنان است.
وزیر بهداشت هم با اضافه شدن رشته‏های پزشکی، دندان‏پزشکی و داروسازی در آینده‏ای نزدیک به رشته‏های این دانشکده موافقت کرده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول