اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پروفسور سمیعی؛

کلنگ نخستین شهرک سلامت در اصفهان زده شد‌

خبرگزاری فارس: نخستین شهرک سلامت با حضور پروفسور محمود سمیعی جراح معروف مغز و اعصاب در اصفهان زده شد.

کلنگ نخستین شهرک سلامت در اصفهان زده شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جمال‌الدین صمصام شریعت در مراسم کلنگ‌زنی شهرک سلامت در جمع مسئولان در مراسم کلنگ‌زنی شهرک سلامت اظهار داشت: حضور پروفسور سمیعی در این مراسم اعتباری برای این کار و استان اصفهان است.
وی حضور پروفسور سمیعی را اعتباری برای این کار دانست و گفت: مکانی که قرار است در این محل ساخته شود محلی است که از نظر تخصصی و درمانی از مراکز مهم تاثیرگذار در بهداشت و درمان است.
معاون عمرانی استاندار اصفهان در ارتباط با بحث مطب پزشکان افزود: در این زمینه با مشکلاتی در خیابان‌هایی مانند آمادگاه، شمس آبادی روبرو هستیم که محل مناسبی برای مراجعه کنندگان در آن مکان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه اصفهان قطبی شاخص از نظر پزشکی است و از سایر استان‌ها و شهرها نیز به این استان مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: این مسئله سبب شد که شهرک‌های سلامت را در دستور کار خود قرار دهیم که در چهار نقطه با رینگ ترافیکی شهروندان و مراجعه‌کنندگانی که از دیگر استان‌ها رجوع می‌کنند در دسترسی به این اماکن سهولت بیشتری داشته باشند.
صمصام شریعت در مورد نحوه دسترسی به این شهرک‌ها و نیز امکانات جانبی و خدمات پزشکی و پیراپزشکی گفت: افرادی که مراجعه می‌کنند از نظر تخصص‌های مختلف تامین می‌شوند و نیز امکانات جانبی مانند داروخانه، تاکسی سرویس، رادیولوژی، پارکینگ و غیره در این شهرک‌ها برای ارائه خدمات احداث می‌شود.
وی با اشاره به مساحت این مرکز یادآور شد: سطح زیربنای این شهرک 120 متر مربع بوده و 35 هزار متر مربع مساحت دارد که این خود به نحوی ورود بخش خصوصی و مشارکت در توسعه امر بهداشت و درمان استان را می‌طلبد تا در تامین سرانه بهداشت و درمان استان موفق باشیم.
گزارش فارس حاکی از این است که رئیس شورای شهر اصفهان در ادامه این مراسم با اشاره به این مطلب که مسئولان استان باید به دنبال اینچنین حرکت‌های برای ارائه خدمات بهتر به مردم باشند، گفت: اصفهان باید جایگاه خود را در منطقه پیدا کند.
عباس حاج‌رسولیها ادامه داد: یکی از بحث‌هایی که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید داشتند شهرک‌های سلامت به منظور تامین توسعه پزشکی است.
وی با پیشنهاد مسئولیت هیئت مدیره مرکز عسکریه به پرفسور سمیعی ادامه داد: این شهرک به عنوان یک بحث علمی پزشکی مطرح است و در بین استان‌های کشور احداث این شهرک برای نخستین بار در اصفهان انجام می‌شود.
انتهای پیام،/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول