اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

پلیس قاطعانه با قانون‌شکنان برخورد می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با افراد قانون‌شکن به سختی برخورد می‌شود و به هیچ وجه نباید امنیت مردم را به خطر بیندازند.

پلیس قاطعانه با قانون‌شکنان برخورد می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود جعفری نسب بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان انتظامی و قضایی که در سالن اجتماعات دادگستری کل قزوین برگزار شد، بیان کرد: در شش ماه اول سال 90 جرایم کاهش و کشفیات افزایش یافته است و در این زمینه تلاش بسیاری از سوی قوه قضائیه صورت گرفته است.
وی ادامه داد: برگزاری این نشست، نشانگر ارتباط دوستانه و صمیمانه بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی است و امروز در سراسر کشور به صورت نمادین برگزار می‌شود؛ این هماهنگی که بین دستگاه‌ها صورت گرفته بسیار ابتکار خوبی است و همه با فعالیت در یک مجموعه واحد می‌توانیم کارهای یکدیگر را تکمیل کنیم.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: می‌توان با یک نگاه مشاهده کرد که فعالیت‌ها و اقدامات خوبی بین نیروی انتظامی و دستگاه قضا صورت گرفته است که اعتقاد ما بر این است نیروی انتظامی و دستگاه قضا از قدرت پیشگیری برخوردار هستند و با برنامه‌ریزی در سطح جامعه می‌توانند بسیاری از مشکلات را حل کنند و باید اکثر مشکلات در نیروی انتظامی بررسی شود و دادگستری‌ها خلوت باشند.
وی عنوان کرد: باید دستگاه‌هایی در کشور باشد که به مشکلات  مردم که در جامعه به وجود می‌آید با هزینه‌ای کم و سریع رسیدگی کند.
جعفری نسب افزود: نیروی انتظامی استان در سطح کشور از موقعیت خوبی برخوردار است بنابراین باید تلاش کنیم مجموعه دستگاه‌هایی را آماده کنیم که بیشتر به مشکلات اجتماع بپردازند.
وی با اشاره به اقدامات پلیس در استان توضیح داد: ما در تلاش هستیم جنایت‌هایی مانند قتل، تجاوز و غیره که در جامعه اتفاق می‌افتد را کاهش داده و در کمترین زمان عاملان جنایت را دستگیر کنیم.
فرمانده انتظامی استان قزوین با تقدیر از دادستان قزوین یادآور شد: دادستان مشکلاتی که در سطح استان رخ می‌دهد را به صورت دقیق رسیدگی می‌کند و اگر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در کنار یکدیگر باشند، خدماتی صادقانه و با اخلاص انجام خواهد شد و ما کمترین چالش را با دستگاه قضایی داریم و مردم نیز با مشاهده روابط دوستانه بین دستگاه‌ها دلگرم می شوند.
وی با اشاره به قاطعیت پلیس در برخورد با افراد قانون‌شکن تصریح کرد: افراد قانون‌شکن به سختی سرکوب می‌شود و به هیچ وجه نباید امنیت مردم را به خطر بیندازند.
جعفری نسب افزود: ما در این استان بهانه‌ای برای کم کاری نداریم و همه باید فعالیت‌شان را به صورت دقیق انجام دهند، امروز نیروی انتظامی از جانب نماینده ولی فقیه و استاندار حمایت و پشتیبانی می‌شود.
وی یادآور شد: تنها وظیفه ما خدمت به مردم است و هدف ما ایجاد امنیت مثال‌زدنی در سطح استان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول