اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر خبر داد:

راه‌اندازی پلیس راه غرب استان تهران‌

خبرگزاری فارس: با مستقل شدن فرماندهی انتظامی غرب استان تهران به محوریت شهرستان شهریار، معاونت راهور و پلیس راه غرب استان نیز در این شهرستان اسلامشهر ایجاد خواهد شد.

راه‌اندازی پلیس راه غرب استان تهران‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای ‌نیروی انتظامی این شهرستان طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مشکل‌ترین و سخت‌ترین شغل‌ها و کارهای موجود در کشور  فعالیت در نیروی انتظامی است.
وی افزود: چرا که در ارتش و سپاه که به عنوان تامین کننده امنیت در مرزهای کشور فعال هستند، دشمن مشخص است، ولی در نیروی انتظامی در داخل شهرها با عده‌ای از متخلفان و افرادی برخورد و مبارزه می‌کنیم که در بین آحاد مردم زندگی کرده و مشخص نیستند.
آرام افزود: امروز اگر در سطح شهرستان اسلامشهر امنیت مناسب و مطلوبی وجود دارد، نتیجه همکاری خوب نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین شهرستان با یکدیگر و آگاهی و هوشیاری مردم منطقه است.
وی ادامه داد: بر اساس آمار و مدارک موجود در شورای تامین استان تهران، شهرستان اسلامشهر به عنوان دومین شهر استان و امن‌ترن شهرستان در بین دیگر مناطق استان است.
رئیس شورای تامین اسلامشهر تصریح کرد: پس از استقلال فرماندهی غرب استان تهران از فرماندهی استان تهران و البرز و استقرار در شهرستان شهریار، با تایید جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، ‌مقرر شد به منظور سهولت در انجام امور شهروندان و دسترسی آسان‌تر به  خدمات پلیس، معاونت راهور و پلیس راه فرماندهی غرب استان تهران نیز به مرکزیت اسلامشهر به زودی ایجاد خواهد شد.
آرام تاکید کرد: پلیس همواره دغدغه حفظ حرمت و کرامت شهروندان و برقراری عدالت و امنیت در سطح شهر را داشته و از این منظر نیروی انتظامی کارنامه بسیار موفقی داشته و دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول