اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست سال جاری؛

79 کیلوگرم مواد مخدر در گناباد کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گناباد گفت: کشف 79 کیلو و 435 گرم مواد مخدر از انواع مختلف از مهم‌ترین اقدامات نیروی انتظامی در شش ماهه نخست سال جاری بوده است.

79 کیلوگرم مواد مخدر در گناباد کشف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، سرهنگ احمد موسوی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی گناباد در شش ماهه اول سال جاری اظهار داشت: در شهرستان گناباد جرائم خشن اصلا وجود ندارد ،جرائم خردی هم که وجود دارد بسیار پیش پا افتاده است.
وی افزود: در بحث پلیس پیشگیری تعداد ابلاغ اوراق تعداد هشت هزار و 304 و در اجرای احکام قضایی تعداد هزار و 280 مورد است.
وی با بیان اینکه نزاع‌های فردی که اکثر منجر به سازش شده 200 مورد است، افزود: مشاوره و مددکاری اجتماعی 186 مورد واقدامات مربوط به سازش اجتماعی 266 مورد بوده است.
وی ادامه داد: تماس مردمی با 110 تعداد سه هزار و 347 مورد که دو هزار و 305 مورد آن عملیاتی شده است.
موسوی با بیان اینکه اجرای گشت و کمین 456 مورد بوده است افزود: اجرای طرح مقابله با مزاحمین خیابانی 21 مرحله، پاک‌سازی مناطق جرم خیز شهری 36 مرحله، تامین امنیت تفرجگاه‌ها و اعزام گشتی 3960 مرحله بوده است.
وی در بحث راهنمایی و رانندگی نیز گفت: صدور و تعویض گواهینامه دو هزار و 629 مورد و اخذ آزمون داوطلبان گواهینامه چهار هزار و 200 نفر بوده است.
موسوی تصریح کرد: جمع کل تصادفات 124 مورد که 12 مورد فوتی و 58 مورد جرحی، اعمال جریمه قانون 34 هزار و 825 مورد به ارزش یک میلیارد و 390 میلیون ریال و اعمال نمره منفی برای رانندگان متخلف پنج مورد بوده است.
وی با بیان اینکه 1273 دستگاه متخلف در این مدت به پارکینگ منتقل شدند افزود: برگزاری آموزش ترافیک برای 2250 نفر 50 کیلومتر خط کشی معابر، دستگیری174 نفر در بحث مواد مخدر و کشف 79 کیلو و 435 گرم مواد مخدر از انواع مختلف از دیگر اقدامات نیروی انتظامی بوده است.
موسوی تصریح کرد: در این مدت 45 نفر سارق دستگیر شدند که اعتراف به 100 فقره سرقت کردند.
وی افزود: کشف 28 هزار نخ سیگار و کالای قاچاق به میزان یک میلیارد و 328 میلیون ریال ودستگیری 122 نفر در این رابطه از دیگر اقدامات بوده است.
وی  با بیان اینکه در بحث اماکن 490 نفر برای تایید صلاحیت معرفی شدند افزود: هزار و800 مورد بازدید از صنوف، ثبت درخواست گذرنامه دو هزار و 829مورد، کشف مشروبات الکلی به میزان 45 لیتر، کشف تجهیزات ماهواره‌ای 123 دستگاه،  کشف سی دی و فیلم‌های غیراخلاقی هزار و 228 مورد و دستگیری 10 نفر اتباع بیگانه وتوقیف سه دستگاه حامل افراد بیگانه از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در این مدت بوده است.
موسوی تصریح کرد: صدور انواع کارت سربازی برای 669 نفر، دستگیری مشمولان غایب 62 نفر و سرقت خودرو سه مورد که دو مورد آن مزاحمت بوده است از دیگر اقدامات بوده است.
وی افزود: برنامه های فرهنگی شامل جلسات هفتگی انس با قران، تفسیر و قرائت قرآن، جلسات اخلاق به صورت ماهیانه، جلسات هدایت سیاسی هر دوماه یکبار، مراسمات گوناگون در مناسبت‌های مختلف، جلسات بصیرت از جمله این برنامه‌هاست
موسوی گفت: بنیاد تعاون ناجا که در سطح وسعی فعالیت می‌کند تشکیل داده شده که تسهیلات مربوط به خانواده‌های پرسنل را از این طریق انجام می‌دهیم.
در ادامه رئیس راهنمایی و رانندگی گناباد گفت: گناباد جزو پنج شهر استان است که گواهینامه ب1 برای سواری و وانت شخصی و ب2 برای وسایل حمل و نقل عمومی آن صادر می‌شود.
غلامرضا خاکسار افزود: خدمات گواهینامه گناباد مانند مراکز استان‌هاست و تمام خدماتی که در مورد گواهینامه در مشهد انجام می‌شود در گناباد نیز انجام می‌شود.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول