اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال جاری صورت گرفت؛

افزایش 44 درصدی کشف مواد مخدر در آران ‌و بیدگل‌

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آران و بیدگل گفت: در شش ماهه نخست سال جاری کشفیات مواد مخدر در این شهرستان 44 درصد افزایش داشته است.

افزایش 44 درصدی کشف مواد مخدر در آران ‌و بیدگل‌
علی بابایی صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌ها، دستگیری مجرمان در زمینه مواد مخدر طی شش ماهه نخست سال جاری را نیز 400 مورد اعلام و اظهار کرد: این میزان دستگیری نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از 50 درصد پیشرفت داشته ‌است.
وی با اشاره به ارتقای کمی و کیفی اقدامات نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: در زمینه پیشگیری از جرایم خصوصا در سرقت، این شهرستان 40 درصد کاهش وقوع جرم داشته‌ا ست.
بابایی بیشترین جرم در آران و بیدگل را تخلفات منجر به تصادف و سپس مواد مخدر عنوان کرد و افزود: افزایش آمار در دستگیری و کشف مواد مخدر به دلیل افزایش جرم نبوده و تنها عامل این امر زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی بوده که کاهش تعداد افراد معتاد در شهرستان نشان دهنده این موضوع است.
وی عنوان کرد: در پایین بودن آمار جرایم در آران و بیدگل علاوه بر زحمات حافظان نظم و امنیت جامعه، عواملی نظیر ولایی و مذهبی بودن مردم منطقه آران و بیدگل نیز مؤثر است.
بابایی سهیم کردن مردم در حفظ امنیت جامعه را به عنوان یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی قلمداد کرد و گفت: مردم در قالب خانواده‌ها با مراقبت از فرزندان و اعضای خود می‌توانند از مشکلاتی چون گرفتار آمدن جوانان در دام تهاجمات فرهنگی جلوگیری کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم کشور همانطور  که در جنگ تحمیلی با اقدامی جهادگونه در برابر دشمن ایستادند اکنون نیز باید با یک جهاد اکبر مراقب امنیت خود و جامعه باشند و به عبارت دیگر هر کس به هر نحوی پلیس خود باشد.
بابایی همچنین از مانور موتوری موتورسواران قانونمند،‌ حضور یکپارچه در نماز جمعه،‌‌ انجام طرح‌های اقتدار و پاکسازی نقاط آلوده به هنجارشکنان و مفسدان جامعه، ‌حضور در قبور شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنان را به عنوان برخی از برنامه‌های این هفته ذکر کرد.
وی ادامه داد: با توجه به شعار هفته نیروی انتظامی که مشارکت عمومی در امنیت و آرامش است از مردم می‌خواهیم تا با همکاری و تعامل خود با نیروی انتظامی موجبات کاهش ناهنجاری‌های جامعه را فراهم آورند.
شهرستان آران و بیدگل با حدود یکصد هزار نفر در شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده ‌است. 
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول