اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اسلامشهر خبر داد:

کشف 1300 کیلو مواد مخدر در اسلامشهر طی سال جاری

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی اسلامشهر از کشف 1300 کیلو گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

کشف 1300 کیلو مواد مخدر در اسلامشهر طی سال جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، افضل گلزاری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی این شهرستان به تشریح فعالیت‌ها و ارائه آمار عملکرد پلیس طی شش ماهه نخست سال جاری پرداخت و گفت: برخورد با سوداگران مرگ از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی است.
وی تاکید کرد: در این حوزه با احدی تعارف نداشته و پلیس با جدیت برخورد با سوداگران مرگ را در دستور کاری خود قرار داده است.
این فرمانده ارشد پلیس افزود: تمامی پرونده‌های بزهکاران و متخلفان  پر خطر شهرستان به نتیجه رسیده و عوامل آن دستگیر شده‌اند و برخورد با اراذل و اوباش و هنجارشکنان و مزاحمان نوامیس مردم در دستور مداوم کار نیرو انتظامی قرار دارد.
وی افزود: با این افراد به شدت برخورد می‌شود و تاکنون تعداد زیادی از اشرار دستگیرو تعداد اندکی نیز شناسایی شده‌اند که در حال حاضر متواری بوده و به طور قطع دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل خواهند شد.
 
کاهش 50 درصدی تصادفات در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: در حوزه راهور نیز با ا قدامات  انجام شده و رعایت قانون از سوی شهروندان قانون‌مدار اسلامشهری در طی 6 ماه گذشته آمار تصادفات و تلفات شهری و برون شهری بیش از 50 درصد کاهش  یافته  است. 
وی با قدردانی از مردم این شهرستان گفت: در نیمه نخست سال جاری بالغ بر 36 هزار تماس از سوی شهروندان با مرکز ارتباط پلیس 110 برقرار شده ، که بیش از 70 درصد از دستگیری‌های  اراذل و اوباش و هنجارشکنان از طریق تماس و اطلاع رسانی مردم با پلیس بوده است.
گلزاری تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا اقشار مختلف مردم  با فعالیت‌های پلیس در زمینه‌های مختلف آشنا شده و به همین منظور نمایشگاهی از دستاوردهای پلیس  در بخش‌های مختلف ماموریت‌های  نیروی انتظامی تشکیل شده است.
لازم به توضیح است، در نخستین روز از هفته بزرگداشت نیروی انتظامی، نمایشگاهی از دستاوردهای پلیس و ارگان‌های مختلف شهرستان اسلامشهر دایر شده و فعالیت‌های دلاور مردان نیروی انتظامی در غرفه‌های امنیت اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر، پلیس راهور و شهرک ترافیک، نظام وظیفه و گذرنامه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
در پایان این مراسم ، غیور مردان نیروی انتظامی نمایش دستگیری با اشرار مسلح و برخورد با هنجارشکنان جامعه را اجرا نمودند و در خاتمه عملیات پرش موتورسواران از روی خودروهای پلیس به نمایش گذاشته شد. 
رژه موتوری و سواره نیروی انتظامی در سطح معابر اصلی شهرستان، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران، حضور مسئولان نیروی انتظامی در سطح مدارس، غبار روبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا شهرستان، تجلیل از نمونه‌های بخش ترافیکی و رانندگان نمونه منطقه، برگزاری همایش همیاران پلیس و همایش معتمدان محلی از دیگر برنامه‌هایی است که در طی هفته نیروی انتظامی در سطح شهرستان اسلامشهر به مناسبت هفته ناجا برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول