اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی:

باند توزیع مواد مخدر در خمین منهدم شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: با انهدام باند پنج نفره تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مرکزی 30 کیلوگرم تریاک از آنها کشف و ضبط شد.

باند توزیع مواد مخدر در خمین منهدم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی صادق ‌حسنوند اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران، اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که در شهرستان‌های خمین و فسای استان فارس فعالیت می‌کردند مورد شناسایی قرار می‌گیرند.
وی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات فنی و اطلاعاتی خود از انتقال یک محموله مواد مخدر توسط اعضای این باند مطلع و در یک عملیات ویژه کامیون قاچاق را توقیف کردند.
وی با اشاره به انتقال متهمان به یگان انتظامی ادامه داد: ماموران با استفاده از سگ‌های موادیاب 30 کیلو تریاک که در اتاق کامیون جاسازی شده را کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی همچنین از کشف بیش از 4 کیلو تریاک و 50 لیتر مشروبات الکلی از خانه یک زن و مرد در خمین خبر داد.
حسنوند اظهار داشت: ماموران با شناسایی محل زندگی و فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
وی با اشاره به دستگیری یک زن و مرد در این عملیات افزود: از خانه متهمان مقدار 4 کیلو و 315 گرم تریاک، 50 لیتر مشروبات الکلی و 5 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای کشف و ضبط شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول